Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ilzas schreef:Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor bloedafname en donderdag voor een longfoto, uitslag duurt vijf dagen, dus daarna weet ik pas meer...
Zonnebloem schreef:FF een vraagje, mijn HA hoorde gelijk dat ik een longontsteking had zonder foto's e.d.
Hoorde ze dat bij jou dan niet?
Chiqa ,met ademhalen, en dan voornamelijk diep proberen adem te halen deed bij mij erg veel pijn aan mijn longen, en hoesten zullen we het maar niet over hebben, doet echt zo zeer... Heb zelfs een paar keer bloed opgehoest, maar dat schijnt normaal te zijn.![]()
Nu alleen nog met hoesten heb ik af en toe wat last, en bij inspanning, gisteren weer ff gereden, maar dat was duidelijk nog iets te veel van het goede,dus vandaag maar ff grondwerk
(en dan nog de spierpijn die ik had door de koorts, was ook echt niet normaal, kon mijn hoofd amper bewegen)
Maar gelukkig gaat het nu idere dag wat beter.
gomir schreef:Huisarts is nog niet zo'n makkelijk vak
draverr schreef:@ zonnebloem
Een longontsteking is enkel te zien op een foto, Een arts kan wel bedenkingen hebben dat er sprake van een longontsteking is maar een diagnose stellen op het luisteren kan niet!
Ilzas schreef:Daarom zegt ze ook: ONgecompliceerd...
Zonnebloem schreef:Hoera ik ben nog thuis!!!
Koorts is iets gezakt tot 39,6. Vrijdag weer terug naar HA en als ie dan niet onder de 38 is word het toch echt een enkeltje ziekenhuis voor mij.
Ben echt blij dat ik nog thuis ben, slaap eigenlijk heel veel, keek net ff in de spiegel en Frankenstein is een lekker ding vergeleken bij mij nu, mensen wat zie ik eruit. (en wat voel ik me beroerd, iedere stasp is er 1 teveel)
Ga zo weer lekker me bedje in.
Mijn gezicht is trouwens aan het vervellen en heb allemaal witte pijnlijke puntjes op me tong, weet iemand hoe dat kan? was het vergeten aan de HA te vragen.
Draver, heel veel beterschap.