Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Amina schreef:Hm jeetje. Ik heb last van eczeem en het lijkt toch wel erg veel op psoriasis als ik dit zo lees. Het zit in mijn haargrens, op mijn buik, op mijn been een plekje.. Heb nog geen paardenmelk gedronken, maar zo te lezen blijkt dat dus niet altijd te helpen. Toch maar weer eens naar de huisarts!
Chikiboy schreef:Voor t haar gebruik ik elocon in lotion..alles komt na 3-4 dagen los, speol je weg en dan duurt het een maand of 2 voor het bterugkomt. Op de plekjes werkt elocomzalf goed...
Binnen een maand krijg ik een nieuw product waarvan men mij zegt dat de psoriasis weggaat en nooit meer terugkomt...ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte
Chikiboy schreef:Voor t haar gebruik ik elocon in lotion..alles komt na 3-4 dagen los, speol je weg en dan duurt het een maand of 2 voor het bterugkomt. Op de plekjes werkt elocomzalf goed...
Binnen een maand krijg ik een nieuw product waarvan men mij zegt dat de psoriasis weggaat en nooit meer terugkomt...ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte
Snoevie schreef:psoriasis komt niet altijd van binnenuit,alleen stress kan het wel verergen.
het is erfelijk,want een aardig deel van mijn familie heeft er ook last van.
psoriasis brengt niet altijd reuma met zich mee gelukkig
jomaro schreef:Het rare is dat er in de familie geen psoriasis zit. (Ben 42) Bij mij is het een jaar of 8 geleden pas begonnen.