Konad nails.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Re: Konad nails.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:29

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 21:40

je moet hem idd eerst reinigen kan gewoon met nagelak remoever of 96% alcohol

hij is op veel sites te bestellen
bestel zelf alles op
Moderatoropmerking:
Eén keer een link plaatsen is voldoende

super service!
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 12-11-08 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 22:27

Leuk laura! Ben benieuwd wat jij ervan vind. Ik heb het goedkopere setje genomen en dan wat andere kleurtjes lak erbij gekozen Lachen 't Is best duur allemaal.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:29

Ik hbe voor 53 euro besteld wjhahahaha ben erg ik weet het!!
Alleen die lak die bij het setje zit, is die om te stempelen of juist niet?

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:31

is om te stempelen! moet wel altijd een basislaag aanbrengen met een normale lak ik raad je af de koad lak oker de hele nagel te meren als nagelak zijnde

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:31

Ik ben benieuwd naar jullie creaties!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:32

@ eefje Ik heb nu alleen de zilvere om te stempelen en knalroze erbij gekocht. Normale nagellak koop ik wel gewoon in de winkel Haha!

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:34

met normale laken stempelt het niet zo goed die zijn te dun en of pakken niet of lopen uit! je kunt echt echt echt niet zonder de konad lakken!!! das het jammeren eraan!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 22:36

Een basis lakje koop ik wel in de winkel!
Even kijken welke ik heb...

Moderatoropmerking:
Eén keer een link plaatsen is voldoende

Ik heb deze. Die lakjes, zijn dat stempellakjes? Ja toch? Nou dan koop ik zelf nog een goede basis en topcoat en dan heb ik naast deze nog een roze konad en violet konad lakje, maargoed, toen zat ik al aan de 34 euro dus dat vond ik wel genoeg... had wel korting trouwens (Wel 5% *LOL* )

edit; topcoat zit er al bij.
Heb trouwens ook van die steentjes erbij. 1tje Vond ik best mooi in het filmpje Lachen
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 12-11-08 15:42, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:37

Ik bedoel ook normale lak als base coat en de speciale konad nagellak om te stempelen Lachen
Heb straks de zwart, witte, rode, knalroze en zilvere om te stempelen.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:38

Renee__ schreef:
Een basis lakje koop ik wel in de winkel!
Even kijken welke ik heb...

http://www.konadnail.nl/?menu=article&c ... ID=1845385
Ik heb deze. Die lakjes, zijn dat stempellakjes? Ja toch? Nou dan koop ik zelf nog een goede basis en topcoat en dan heb ik naast deze nog een roze konad en violet konad lakje, maargoed, toen zat ik al aan de 34 euro dus dat vond ik wel genoeg... had wel korting trouwens (Wel 5% *LOL* )

edit; topcoat zit er al bij.
Heb trouwens ook van die steentjes erbij. 1tje Vond ik best mooi in het filmpje Lachen

Ik denk het wel.
Wel jammer dat je maar 1 plaatje erbij heb.

O ja die had ik er ook nog extra bij gekocht 1 zo'n plaatje met hartjes en sterretjes Bloos

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 22:38

Lachen

Ik had eigenlijk ook rood moeten nemen... Nouja, volgende bestelling dan misschien maar. Clown Nu vliegt het geld eruit. Gister mijn salaris gehad en nu alweer flink wat dingen gekocht op internet haha.

Ja, wel jammer dat er maar 1 plaatje bij zit... Maar ik had meer zoiets van; eerst testen en dan zien we wel verder Lachen.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:40

Whahaha ik ben dan gelijk zo van HEBBEN HEBBEN HEBBEN.
Je wilt niet weten wat ik hier allemaal al heb voor me nagels.
Al 15 stripers ofz (die ik nooit gebruik), sticker velletje, van die steentjes en dan nog allerlei soorten nagellak. Ben echt erg.

Tot een jaar geleden ofz beet ik nog nagels en kocht nooit wat. Had toch moeten blijven bijten, das veel goedkoper:D

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:41

is idd een leuk begine! zijn ook leuke prijzen om straks voor sinterklaas een lakje of plaatjes te vragen he!

ik zal vrijdag als ik weekeind van men werk heb weer eens gaan hobbien met mijn conad en dan zal ik wel eens foto's plaatsen Haha!

bepaalde dingen die iemand wil zien???

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:42

Doe gewoon op elke vinger een ander figuurtje, dan hebben we genoeg om naar te kijken Knipoog

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:44

hahahaha ik was van plan er dan zaterdag mee te gaan stappen Haha! dus dat lijkt me geen goed idee ik hou nog al van de kleurtjes dan kom ik die tent niet in denken ze dat ik een klein kind ben hahahaha kan hooguit men vriendinnetje lenen om der nagels erbij te pakken Haha! Haha! Haha!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 22:45

Alles Clown Nee, doe maar wat je mooi vind. Kunnen we inspiratie op doen. Lachen Hoop echt dat ik het morgen krijg!!

@ Laura: Haha, ik bijt ze ook, ene keer meer, andere keer bijna niet... Probeer ze nu weer een beetje te laten groeien. Ik heb niet veel lakjes, maar ik gebruik alles wat mijn moeder nieuw koopt Clown Vooral in de zomer. Ik doe nu bijna elke dag een nieuw kleurtje op. Had vandaag felroze, had zelfs een topcoat en het ging ervan af Scheve mond. Maar het spulletje is te dik, dus ik ga maar nagellakverdunner kopen. Dus ik vandaag weer 2x overnieuwd doen, maar dat schoot niet op. Je krijgt die felle kleuren er alleen zo moeilijk af.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:54

o0eefje0o schreef:
hahahaha ik was van plan er dan zaterdag mee te gaan stappen Haha! dus dat lijkt me geen goed idee ik hou nog al van de kleurtjes dan kom ik die tent niet in denken ze dat ik een klein kind ben hahahaha kan hooguit men vriendinnetje lenen om der nagels erbij te pakken Haha! Haha! Haha!

Geef niet toch? Clown
Renee__ schreef:
Alles Clown Nee, doe maar wat je mooi vind. Kunnen we inspiratie op doen. Lachen Hoop echt dat ik het morgen krijg!!

@ Laura: Haha, ik bijt ze ook, ene keer meer, andere keer bijna niet... Probeer ze nu weer een beetje te laten groeien. Ik heb niet veel lakjes, maar ik gebruik alles wat mijn moeder nieuw koopt Clown Vooral in de zomer. Ik doe nu bijna elke dag een nieuw kleurtje op. Had vandaag felroze, had zelfs een topcoat en het ging ervan af Scheve mond. Maar het spulletje is te dik, dus ik ga maar nagellakverdunner kopen. Dus ik vandaag weer 2x overnieuwd doen, maar dat schoot niet op. Je krijgt die felle kleuren er alleen zo moeilijk af.

Ik bijt nu niet meer, al een jaar niet ofz. Wel zijn er een paar afgescheurd Boos!.
Soms is je nagellak gewoon te dik erop gedaan en is het er inderdaad zo af. Heb ik zelf ook vaak last van. De felle kleuren zijn inderdaad erg irritant!!!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 22:56

Mijn nagels blijven sterk, ookal bijt ik, als ze langer worden blijven ze ook gewoon normaal. Daar ben ik blij mee. Lachen Geen gedoe met nagelhardener ofzo. Ik heb ook een vriendin die ze helemaal kan ombuigen. Scheve mond En ze groeien ook scheef en niet recht, maar beetje bol naar beneden. Dat is echt raar.

Nou, het erge is, als het erop zit is het niet eens heel dik, zelfs zonder topcoat bleef het beter zitten. Maargoed, ik heb nu alweer een andere kleur. Lachen

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:59

Bij mij groeien ze ook iets naar beneden. Kan ze indd ombuigen als ik geen nagelverharder gebruik en dat merk ik vooral bij de nagels die ik het meest beet.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 23:04

Auw. Mijn vriendin kan ze echt helemaal ombuigen naar achter, krijg je gewoon kriebels van...

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:07

Als je dat te vaak doe, scheuren ze ook makkelijk af.
Zijn gewoon zachte nagels dan.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 23:12

Was jij vroegah trouwens aangemeld bij zadelkamer.nl? Je naam komt me bekend voor.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:12

nee, ken heel die site niet maar er zullen ongetwijfeld meer laura1987 zijn Haha!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 23:34

Clown

Er was wel iets van een laura87 ofzo, vandaar dat het me bekend voor komt.