Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Renee__ schreef:Een basis lakje koop ik wel in de winkel!
Even kijken welke ik heb...
http://www.konadnail.nl/?menu=article&c ... ID=1845385
Ik heb deze. Die lakjes, zijn dat stempellakjes? Ja toch? Nou dan koop ik zelf nog een goede basis en topcoat en dan heb ik naast deze nog een roze konad en violet konad lakje, maargoed, toen zat ik al aan de 34 euro dus dat vond ik wel genoeg... had wel korting trouwens (Wel 5%)
edit; topcoat zit er al bij.
Heb trouwens ook van die steentjes erbij. 1tje Vond ik best mooi in het filmpje
o0eefje0o schreef:hahahaha ik was van plan er dan zaterdag mee te gaan stappendus dat lijkt me geen goed idee ik hou nog al van de kleurtjes dan kom ik die tent niet in denken ze dat ik een klein kind ben hahahaha kan hooguit men vriendinnetje lenen om der nagels erbij te pakken
![]()
![]()
Renee__ schreef:AllesNee, doe maar wat je mooi vind. Kunnen we inspiratie op doen.
Hoop echt dat ik het morgen krijg!!
@ Laura: Haha, ik bijt ze ook, ene keer meer, andere keer bijna niet... Probeer ze nu weer een beetje te laten groeien. Ik heb niet veel lakjes, maar ik gebruik alles wat mijn moeder nieuw kooptVooral in de zomer. Ik doe nu bijna elke dag een nieuw kleurtje op. Had vandaag felroze, had zelfs een topcoat en het ging ervan af
. Maar het spulletje is te dik, dus ik ga maar nagellakverdunner kopen. Dus ik vandaag weer 2x overnieuwd doen, maar dat schoot niet op. Je krijgt die felle kleuren er alleen zo moeilijk af.