Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LimaMambo schreef:Sodeletuut schreef:LimaMambo: Is je pil dan niet gewoon te licht?
ik heb een half jaar geleden een zwaardere gekregen omdat ik last had van doorbraakbloedingen..
had eerst microginon 30 en heb nu de 50 versie
en het helpt wel als ik hem gewoon slik zoals het moet, dus met tussenstops.. maar als ik hem een maand door wil slikken dan werkt ie weer niet.. erg vervelend..
ben nu ook zwaarder en langer ongesteld dan normaal.. voordat ik die nieuwe pil kreeg was ik het 5 dagen en vrij weinig.. nu 6 a 7 dagen en enorm veel. terwijl dit toch juist korter moet zijn?
Sodeletuut schreef:En heb je die vaak AD?
Sodeletuut schreef:Dat is raar, een zwaardere pil waarbij het erger is geworden..
Ik slik trouwens Microginon 20, is dat dan de lichtste ofzo?
Sodeletuut schreef:Mijn moeder zegt:
'Het is wel slecht, want jou pil is daar niet voor gemaakt.. Daar zijn speciale pillen voor'
Is dat zo?..
M_EL_ISSA schreef:Ik heb ook even een vraagje..
Is de pil rond dezelfde tijd innemen nou echt zo belangrijk?
En wat gebeurt er als je dat niet doet?
Sodeletuut schreef:Mijn moeder zegt:
'Het is wel slecht, want jou pil is daar niet voor gemaakt.. Daar zijn speciale pillen voor'
Is dat zo?..
SuuZzel schreef:M_EL_ISSA schreef:Ik heb ook even een vraagje..
Is de pil rond dezelfde tijd innemen nou echt zo belangrijk?
En wat gebeurt er als je dat niet doet?
Het hoeft niet altijd rond dezelfde tijd, maar er mag maximaal 36 uur tussen de ene en de andere pil zitten.
Anders ben je niet meer beschermd en heb je kans op zwangerschap als je gemeenschap hebt of een bloeding.
M_EL_ISSA schreef:Okee dankje!
En als je er nou de volgende dag achter komt dat je de pil de dag daarvoor niet geslikt heb, moet je die dan overslaan of 2 innemen? In dat dilemma zit ik nogal vaak namelijk
Silence schreef:Ik slik altijd 3 strippen door en dan een week ongesteld.
Heb daar nog nooit problemen mee gehad, doe het al jaren zo.