Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
dipstaartje schreef:ik doe het 's nachts ook wel eens en mijn man ook
houden we elkaar wakker
Rijerijerije schreef:goeie tip Bicci, maareh, voor alle tandenknarsers onder ons: ga gewoon eens rondkijken of er een winkel in je buurt is die vechtsportbitjes verkoopt. Precies hetzelfde principe, maar dan voor een paar euro, letterlijk... En bij mij helpt het geweldig!
Escha schreef:Ik doe dat snachts ookIk zat er al een tijdje over na te denken om zo'n bitje te gaan nemen. Zal het er eens met mijn ouders over hebben
Nymphadora schreef:Ik schijn ook heel erg te tandenknarsen.
Ik heb er zelf totaal geen last van, ook geen klachten zoals hierboven in het topic worden genoemd.
Maar dat bitje, klik je dat op je tanden oid?
Zou namelijk ontzettend bang wezen dat is los gaat snachts en dat ik stik oid.
celticpony schreef:word er gek van, in afgelopen jaar al twee kiezen afgebroken door geknars in combinatie met oude vullingen. Ik zet mijn kaken ook vast snachts, slaap er heel onrustig door. Ga toch heel binnenkort eens voor zo'n bitje. Deelde gisteren de tandarts mee dat ie bij mijn dochtertje van 4 ook al slijtage zag vanwege het knarsen...moet er toch niet aan denken dat ze nu al aan zo'n bitje moet, maar goed het doel heiligt de middelen zeg ik dan maar. ik lees al jullie tips iig nog maar eens goed door.
Jolanda_ schreef:Vannacht werd ik letterlijk wakker geschopt door mijn vriend... Draaide me maar om en ben verder gaan slapen. Alleen toen ik vanochtend vroeg wat er nou precies was, vertelde hij dat hij iedere nacht wakker van me word door mijn tandenknarsen...
En dat het met de nacht erger wordt.
Ik heb het "vroeger" ook veel gedaan alleen toen opeens hield ik ermee op. Nu begin ik dus weer ik denk zelf dat het door de stress komt.
Maar wie heeft er nog meer last van en wat doen jullie eraan want ik wil ook niet dat mijn tanden naar de knoppen gaan...