na 20 meter onderwater zwemmen red ik het al niet meer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
na 20 meter onderwater zwemmen red ik het al niet meer

paix schreef:Wow heftige verhalen!
Gelukkig heb ik ze nog nooit mee gemaakt
Wel van die moment dat je ergens staat het dood stil om je heen is en je denk.. En nu mag ik wel gaan. Maar dan eeneens gaat alles weer verder komen er mensen auto's en gaat je leven weer door!
MandyL schreef:Fiffill schreef:Dat ik heb dus een keertje bijna zelf gedaan. In een soort meertje waar je kon zwemmen, kijken hoe lang ik mijn adem in kon houden... lang dus. Op een gegeven moment hing ik daar gewoon heerlijk stil te hangen, ik keek naar het wateroppervlak en het was zo prachtig licht en stil. Ik wilde daar gewoon altijd blijven liggen.
En opeens dacht ik "nee dit is fout, dit moet niet" en toen brak ik naar boven in paniek en meteen naar adem happen natuurlijk. Uiteindelijk had ik er bijna tien minuten gelegen.
Wel heftige ervaringen hier zeg!
Ik vind jouw verhaal heftig ! kan me het eigenlijk niet voorstellen dat je zolang onder water ben en rust voelt..
wel dit, "vroeger" had ik een nieuwe gsm gekocht en daar zat een stopwatch opniet spectaculair maar ik ging dus opmeten hoelang ik mn adem kon ophouden..na een tijdje kreeg ik wel het gevoel dat ik geen adem meer nodig had.. en ben toen maar gestopt
vond het dood eng
paix schreef:Bij mij was het alsof de hele wereld even stil stond..
pubelia schreef:Als er overigens meer vraag is naar mijn verhaal wil ik die wel hier in planten. Maar dan alleen als er meer vraag naar is.
paix schreef:Bij mij was het alsof de hele wereld even stil stond..
pubelia schreef:Omdat het een best wel lang en redelijk heftig kan zijn...

pubelia schreef:Omdat het een best wel lang en redelijk heftig kan zijn...
CandyQueen schreef:Zelf nog geen bijna dood ervaringen gehad. Wel vaak een bewust gekozen uittreding.
Martin009 schreef:CandyQueen schreef:Zelf nog geen bijna dood ervaringen gehad. Wel vaak een bewust gekozen uittreding.
Och jeee![]()
Kan hier ook nog wel een aantal voorbeelden over geven met het mounainbiken![]()
Maar dat wordt wel erg veel reacties van een persoon
loes-freke schreef:ik heb alleen 1 keer boven mijn lichaam gezweeft na een openratie in een uitslaap kamer.
heel appart als je de artsen bezig ziet om hart weer op gang zien te krijgen.