Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lotje02 schreef:Pfff, het had mijn verhaal kunnen zijn! Ik lees even mee.....
Ik werk 40 uur, doe daarnaast een avondopleiding, rij 5x per week paard en heb nog een vriendje wat ik graag vaak wil zien. Ik heb ook het idee dat ik constant aan het rennen ben om alles gedaan te krijgen. Vriendinnen klagen dat ze me nooit meer zien, maar ik probeer echt tijd voor ze te maken. Maar als ik een keer met hen op stap ga dan ben ik zo moe dat ik eigenlijk liever naar bed zou willen. Ik eet verder wel gezond en sport genoeg dus daar kan het niet aan liggen. Ik slaap ook goed, als ik even op de bank zit dan slaap ik al.
En ik herken het moe, chagerijnig en emotioneel zijn ook heel erg. Wij willen binnenkort ook een huis kopen en als ik daar alleen al aan denk wordt ik weer doodmoe. Er moeten zoveel beslissingen genomen worden......
Hinke schreef:Ik ben ook best vaak moeWat ik daar tegen doe: ik drink op een doordeweekse dag zo'n 7 energydrinks met caffeine, dat werkt heel goed. En verder moet je niet te vaak tegen jezelf gaan zeggen dat je zo moe bent want daar wordt het alleen maar erger van!
Ben je van half zeven tot 10 uur aan het werk? Dan zou ik zeggen dat het misschien wat te veel is.. In totaal ben ik ook wel van zeven tot half elf continu bezig maar dat is inclusief naar mijn paard gaan, wat voor mij ontspanning is. Dan is het wel goed vol te houdenMaar als je elke dag van half zeven tot tien uur werkt kan ik me voorstellen dat je overwerkt raakt...
detour schreef:Poeh, da's niet echt gezond te noemen, zoveel van die drankjes.![]()
Verder is het denk ik vooral constateren wat TS doet, niet zozeer zichzelf "moe "praten...
Door de butienwereld wordt vaak weinig begrip getoond bij dergelijke klachten, het is zwak, blabla..
Onzin, TS, die klachten heb je niet voor niks!![]()
Ik was vroeger zo'n drukke sprinkhaan, echt een spriet met energie voor twee. Voel me nu soms zo'n uitgeblust mens.![]()
Heb soms last van magnetische straling, ook van mijn mobiel, merk ik dat ik moe wordt; veel wandelen helpt me te aarden, veel buitenlucht doet goed en gezond eten, niet teveel suikers.![]()
Heb veel hulp gehad bij mijn homeopaat.
Stomme vraag, maar hoe is je ontslasting? Winderigheid?..
Bloed prikken is ook nog optie, heel veel sterkte en gewoon luisteren naar je lijf hoor, je stelt je NIET aan.
Sterkte!