Het leed wat okselzweet heet :(

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Re: Het leed wat okselzweet heet :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:00

LiSSy schreef:
ik ga eens ff die sweatex bekijken

heb het even bekeken, maar zoiets heb ik al, maar dan van een ander merk. bevalt mij niet zo goed

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:02

ik meld me ook !
vooral gewoon overdag op school

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:02

K vind die sweatex ook nog vrij duur ook Bloos

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:03

Vreselijk die klotsoksels..
Ik heb er ook onwijs last van, maar heb het 'probleem' nu maar een beetje geaccepteerd.. Bloos

Ik heb het heel erg snel op het werk, al die koukleumen met de kachel op 27 en ik loop me kapot te zweten.
We hebben van die leuke knalblauwe poloshirtjes en ja daarin vormen zich dus mooie opvallende zweetplekken. Heel leuk als je iets van de bovenste plank moet pakken..

Ik stink alleen niet, tenminste ik ruik mezelf niet, het is alleen 'water'..
Ik heb dr ook alleen smorgens last van.. Verward

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:05

Ik denk dat er naast de Botox geen oplossing is. Ik zweet mij ook altijd te pletter, warm/koud het maakt niet uit.
Ik klop heel hard af, maar de laatste tijd gaat het veel beter. Gebruik nu Rexona Biorythm. Werkt bij mij beter dan dat dep gedoe van Odorex. En je er vooral níet op gaan focussen.

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:05

Als je te lang je zweet laat zitten gaat het stinken. Babydoekjes? en dan weer nieuwe deo opsmeren? of van die toiletdoekjes...

Geen idee hoe je het kan stoppen.... Heb zelf last van "stink" oksels...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 16:06

Nog een tip van een bokker die nog niet kan plaatsen hier:

Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 03-11-08 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privebericht verwijderd.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:06

De enige *nogal vreemde* oplossing die ik heb is: niet meer wassen met zeep Clown en ook even geen deo. Gewoon washandje en water.
Ja ik weet het, het klinkt vies maar bij mij helpt het echt en ik heb deze tip van Davlin, die ook zo'n last had van stink-oksels.
Hoe meer ik juist was en deo spuit, hoe meer stink Verward

Je truitjes kan je het beste bij de naden onder je oksel even insmeren met douchegel (die je nu dus bespaart Clown ) en daarna in de was; weg geur Ja

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:07

Ja ik had het ook, nu niet meer Haha! Mijn wondermiddel is Syneo 5!! Zou 3 tot 5 dagen werken, maar moet de 3e dag toch echt nieuwe. Kost even een paar knaken, maar je doet er best lang mee, ben er in de zomervakantie mee begonnen, en hij is nu op aan het raken. Doe nog wel altijd extra gewone deo, maar dat is meer automatiek.

1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:09

Ik gebruik de spray van Odorex ipv de depper. Werkt bij mij prima, het doet alleen wel een uur lang pijn als ik het opgespoten heb maar geen last meer van vieze geurtjes!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:10

hier nog iemand die er last van heeft, wisselt alleen best wel.. de ene keer zweet k heel erg, en de andere keer iets minder..
zelf gebruik ik 8x4 deo (die paarse party nog wat)
maar weet niet of 't aan de deo ligt, maar als ik gezweet heb dan stink ik, is niet meer te harden/ruiken Nagelbijten / Gniffelen

weet niet of Botox zo'n goede oplossing is, heb wel eens gehoord dat accupunctuur goed zou moeten kunnen helpen? misschien dat eens proberen...

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:10

Afgod DANK voor dit topic, ben dus niet de enige Bloos

Gebruik momenteel ook Odorex Extry Dry, maar helaas, het schijnt uitgewerkt te zijn.

Ben erg benieuwd naar hetgeen op homeopatisch gebied werkt ....

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:11

Pff, ik heb het ook.Leuk bij grijze strakke truitjes Nagelbijten / Gniffelen

Die okselplaystrips (noem het altijd okselmaandverband) die zie je vaak zitten, en ik lek er soms nog wel eens doorheen Nagelbijten / Gniffelen

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:19

Lieke_M

Net effe gegoogled: de gele kleur zou net door de deo-sprays komen.

Beste is om te sprayen en een kwartiertje wachten alvorens een shirtje aan te trekken.

Sies

solarpleure schreef:
Ja ik had het ook, nu niet meer Haha! Mijn wondermiddel is Syneo 5!! Zou 3 tot 5 dagen werken, maar moet de 3e dag toch echt nieuwe. Kost even een paar knaken, maar je doet er best lang mee, ben er in de zomervakantie mee begonnen, en hij is nu op aan het raken. Doe nog wel altijd extra gewone deo, maar dat is meer automatiek.

Die gebruik ik ook die werkt wel!
Ordorex extra dry werkte bij mij ook niet.
Mijn huid gaat nu niet kapot.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 16:21

solarpleure schreef:

schrijft deze erbij op het lijstje Knipoog

Daf: graag gedaan Haha!

Nic: ik zal eens kijken of wassen zonder zeep helpt. Vanmorgen heb ik mijn oksels gescrubt Haha! ik zweet wel, maar stink (nog) niet misschien komt dat door de plee papier maargoed Knipoog

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:23

Als ik het gebruikt heb za; ik mijn bevindingen hier melden Haha!

Hannygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:25

Ik heb de spray van therme die gebruik je 1 keer in de 3 tot 5 dagen
en daarnaast gewoon een lekkere dove deoderant..
Werkt prima zo..alleen jammer dat dat therme spul zo duur is

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:28

Ik hoorde pas op de radio dat n arts in omgeving Almelo de zenuw onder je bostbeen die je zweten aanstuurt, uitschakeld. Wel wat rigoreus en je moet uiteraard zijn door verwezen, maar deze mogelijkheid heb ik hier nog niet voorbij zien komen.
Heb er zelf -god zij dank..- geen last van maar mijn zusje is gebotoxt. Zij gebruikte voorheen Deoleen en Vichy maar heeft uiteindelijk toch voor Botox gekozen. Mocht dit gaan uitwerken dan wil ze richting Almelo.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:38

Ik heb zo nu en dan last van klotsoksels. Voorheen gebruikte ik veel deo, maar dan krijg je van die kringen in je kleding. Dus tegenwoordig gebruik ik geen deo, maar trek ik edere dag een schoon shirtje aan. Ik zorg er ook voor dat ik onder een truitje, vest of bloesje een shirtje aantrek en dat wat ik aan heb zo veel mogelijk zweetbestendig is. Dus niet al te strakke kleding of kleuren waarbij klotsoksels ontzettend opvallen...

TessxSchatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:46

Ik zweet ook altijd heel veel, maar ik heb het niet alleen onder me oksels, maar ook op mijn rug, en in mijn gezicht.. Heel vervelend. Eerder rook je het ook best wel, ik heb nu sanex natur protect, een roller, bij deze heb je niet meer een zweetlucht, maar nog steeds zweet ik abnormaal veel. Ik heb het eens in het ziekenhuis gevraagd, hun raadde mij het af om botox in te spuiten.. (dat kon je beter bewaren voor eventuele rimpels.. zei de dokter toen met een grap) Hij zei dat het bij de een gewoon hoorde, en dat er niet zo veel aan te doen was. De een zweette gewoon meer dan de ander..

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:08

Ik heb hier ook ontzettend veel last van.. En inderdaad ook juist als het kouder weer is.. Ik lees hier even mee, word er namelijk gek van! En niks help gewoon Scheve mond

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:17

Jeps ik heb er ook last van.
Maar wat ik nog erger vind, is nu in de winter draag ik laagjes en dan komt er een putlucht vandaan, niet zo grappig.
In de zomer is het nog wel te houden metgewoon 1 truitje of shirtje en dan de dove creme (roller of spray heb ik niks aan). Maar zodra ik laagjes ga dragen, gaat het enorm stinken, ik zat daarom ook over botox na te denken, want zowel odorex als dat syneo5 spul werkt ook niet.

Astridvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:29

Afbeelding
Het wondermiddel ^^

Ik had ook echt heel erg last van klotsende oksels! Afschuwelijk!!! vond ik het natuurlijk. Heb ook 100.000 deo's geprobeerd (beetje overdreven maar goed) nivea, odorex, rexona hielpen allemaal niet, heb diverse soorten geprobeerd. Maar dit is echt een wondermiddel en ben er dol gelukkig mee!: http://www.drogisterij.net/Do2_deodoran ... 40f940f90e

M'n oksels zijn gewoon elke dag 24 uur droog. Heb nooit meer zweetvlekken. Het voelt zo heerlijk! Je doet er ook nog eens onwijs lang mee ook. In het flesje zitten dus een soort van kristalletjes/steentjes in. Je hoeft het flesje alleen maar met water bij te vullen (ja, het klinkt raar) Maar het werkt ECHT! Ook is het parfumvrij. Meer info staat op die site. En duur is het ook niet. Je kan het gewoon bij de etos kopen.