bang voor bloedprikken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

take_one

Re: bang voor bloedprikken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:13

Haha fijn dat het meeviel. Tong uitsteken

Ik heb altijd liever bloedprikken.. dan een spuit voor een ziekte ofzo.. dat doet namelijk wel pijn. Boos!

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 01:03

Helemaal super!!! Ik mag morgen weer. Het enige wat ik er nog erg aan vindt is dat ze tussen 8 en 1 uur bij mij thuis komen. Lekker rekkelijk dus allemaal en is zelfs al voorgekomen dat ze pas om 2 uur kwamen Boos!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 01:09

Fijn dat het meeviel! Haha!

Ik ben 23 en vertel er altijd bij dat ik echt panisch ben voor naalden Lachen Dan nemen ze wat meer de tijd.
Ik vraag ook altijd om een vlindernaald (beter bekend als de babynaald Knipoog ) is net zo dik als een gewone naald, maar heeft een vleugels en een slangetje eraan zodat de naald stabieler blijft liggen en je dus niets voelt als ze een buisje verwisselen (doen ze aan de andere kant van het slangetje Nagelbijten / Gniffelen).

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 01:32

Jeetje ik krijg al de rillingen als ik dit topic lees.. Nagelbijten / Gniffelen ik was nooit bang totdat ik een keer meekeek en het bloed in het buisje zag lopen. Sindsdien trek ik bij iedere prikbeurt zo lijkbleek weg dat ze me na het prikken begeleiden naar een stoel om daar 'bij te komen'. Ze zijn veel te bang dat ik van m'n stokje ga.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 01:43

krijg alleen al de kriebels als ik eraan denk Huilen van het lachen (nog nooit bloedgeprikt, ook als de dood voor naalden)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:55

Mooi dat het mee viel!

Ik moest vorig jaar voor het eerst bloed prikken, ook drama. Ik heb echt gejankt als een klein kind, zo stom. Bloos Een stagiaire/iemand in opleiding zou me prikken, maar toen ik binnen kwam ging zij al weg *LOL* Clown En kwam er een oudere man die het ging doen. Viel me ook alles mee! Maar toch liever niet weer Nagelbijten / Gniffelen

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 21:42

take_one schreef:
Haha fijn dat het meeviel. Tong uitsteken

Ik heb altijd liever bloedprikken.. dan een spuit voor een ziekte ofzo.. dat doet namelijk wel pijn. Boos!

Of die verdovingsvloeistoffen... Nors opkijken

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 23:19

o voor mij geen probleem meer hoor..

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:25

gelukkig ik ben geprikt vandaag en natuurlijk had ik meer medelijden met mezelf Ach gut dan dat ik er iets van voelde
ik zei tegen de dokter;dokter leg eerst alles klaar en dan beginnen zodat je door kan gaan Koe
ik kan woensdag de uitslag ophalen en moet nog even een hart filmpje doen voor de operatie
dat is in belgie normaal wist ik ook niet
volgende week gaan ze mijn kiste verwijderen (op mijn pols)ik heb er nu al zin in (not) Bloos

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 01:38

Oh. Bloedprikken. Ik houd van bloedprikken Haha! Ik weet het, ik ben vreemd, haha. Ik vind bloed nou eenmaal erg interessant Huilen van het lachen

Maar, het stelt echt niets voor hoor Lachen Als je echt zo bang bent, gewoon andere kant op kijken, niet naar de naald kijken, denk even aan iets leuks en voordat je iets leuks bedacht hebt is het alweer voorbij Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 03:16

Ik vind bloed niet erg, zolang het maar van een ander is Clown
Naalden kan ik ook heel goed tegen, zolang ze niet in mijn arm hoeven Nagelbijten / Gniffelen

Ben echt een mietje met prikken en ga zo knock out. Terwijl ik er (gelukkig) heel goed tegen kan om anderen te prikken, zelfs zo uit bed op mijn nuchtere maag in de nachtdienst Clown

Vind het best wel erg dat ik er zelf zo slecht tegen kan...Ik vond de practica waarbij we op elkaar moesten oefenen met bloedprikken ook niet zo'n succes Clown

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 07:24

Ik vind het niet erg. Ben er op zich ook niet bang voor.
Alleen krijg ik daarna altijd wel een flinke blauwe plek Nagelbijten / Gniffelen

Afgelopen vrijdag ben ik nog geweest en ja hoor. Zondag trek ik de pleister er vanaf en een fraaie mooie bloeduitstorting. Het ziet er wel wat sneu uit Clown
Ze gebruiken trouwens best dikke naalden Wow! Ik wilde er nog bijna een opmerking over maken tegen die vrouw, maar voor ik het wist zat ie er al in Haha!
Het eruit halen deed trouwens meer pijn dan erin Nagelbijten / Gniffelen

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 15:40

Ik ben ook panisch voor naalden.
Toen ik werd geopereerd wilden ze een infuus prikken, maar zelfs met 3 man sterk konden ze geen infuus prikken omdat ik totaal in paniek raakte en alles bij me weg mepte.
Ik ben serieus banger voor naalden dan voor een operatie (alleen jammer dat die meestal samen gaan met prikken).
Ik kan er ook niet naar kijken als een ander geprikt wordt, mens of dier.
Maar bv een operatie bekijken vind ik heel intressant.
Nu krijg ik waarschijnlijk binnenkort een cortison-injectie in mijn pols (tegen ontsteking), en ik loop me nu al druk te maken terwijl het nog niet eens 100% zeker is.

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 20:11

Vond het ook best eng toen ik moest gaan bloedprikken. Nagelbijten / Gniffelen
Vrouw had nog speciaal voor mij een dunne naald gepakt, omdat ik nog nooit had geprikt. Lachen
Maar viel me heel erg mee, heb gewoon niet gekeken.. en toen was het ineens al voorbij.