Ik heb altijd liever bloedprikken.. dan een spuit voor een ziekte ofzo.. dat doet namelijk wel pijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan nemen ze wat meer de tijd.
) is net zo dik als een gewone naald, maar heeft een vleugels en een slangetje eraan zodat de naald stabieler blijft liggen en je dus niets voelt als ze een buisje verwisselen (doen ze aan de andere kant van het slangetje
).
ik was nooit bang totdat ik een keer meekeek en het bloed in het buisje zag lopen. Sindsdien trek ik bij iedere prikbeurt zo lijkbleek weg dat ze me na het prikken begeleiden naar een stoel om daar 'bij te komen'. Ze zijn veel te bang dat ik van m'n stokje ga.
(nog nooit bloedgeprikt, ook als de dood voor naalden)
Een stagiaire/iemand in opleiding zou me prikken, maar toen ik binnen kwam ging zij al weg
En kwam er een oudere man die het ging doen. Viel me ook alles mee! Maar toch liever niet weer
take_one schreef:Haha fijn dat het meeviel.
Ik heb altijd liever bloedprikken.. dan een spuit voor een ziekte ofzo.. dat doet namelijk wel pijn.
dan dat ik er iets van voelde
Ik weet het, ik ben vreemd, haha. Ik vind bloed nou eenmaal erg interessant 
Als je echt zo bang bent, gewoon andere kant op kijken, niet naar de naald kijken, denk even aan iets leuks en voordat je iets leuks bedacht hebt is het alweer voorbij

Ik wilde er nog bijna een opmerking over maken tegen die vrouw, maar voor ik het wist zat ie er al in