Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
crystal schreef:ik zit bij de friesland goedkoop goede service, ben er zeer tervreden over
Heino schreef:Wat is duur? Ik betaal €105,55 aan basis+aanvullende verzekering. Tandarts moet ik nu uit gaan zoeken, ben bijna jarig
Maar ja, ONVZ was een van de weinigen die mn medicatie vergoed, dus had niet heel veel keus ook
dingetje schreef:Anne_GTI schreef:Als je (gratis) lid bent van de Rabobank kan je terecht bij Interpolis. Je kan dan het hoogste pakket afsluiten en je hebt recht op onbeperkt fysiotherapie want er is geen medische selectie voor deze verzekering voor Raboleden.
Ik heb toch héle andere ervaringen met Interpolis en ben er echt superkwaad vertrokken. Ze passen weldegelijk een medische selectie toe, ook al geeft de huisarts een positief advies. Ik wilde destijds een arbeidsongeschiktheidsverzekering en een zorgverzekering maar ben er echt op hoge poten vertrokken.
Nu ben ik verzekerd bij Menzis en Delta Lloyd en dat bevalt beter.
My_Lady schreef:Welke verzekering kan je het beste nemen als je van plan bent om een beugel te nemen?
MISTRAL94 schreef:Tja en als je ziet wat je ervoor terug krijgt word ook met het jaar minder. Maar goed er is helaas niets aan te doen.