Je ogen openhouden zonder te knipperen!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Je ogen openhouden zonder te knipperen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 00:10

Steek je tong eens 5 minuten naar buiten en dan weer in je mond, voel je hoe uitgedroogt hij nu is? Knipoog Dat gebeurt er ook met je ogen, het is geen speelgoed, stel je voor dat je er schade mee oploopt.
Ikzelf ben aan 1 oog blind en zie met het andere voor de helft, in mijn 'goede' oog draag ik een lens, zonder zie ik heel erg weinig en zou ik niet kunnen functioneren, ik weet dus dat je heel voorzichtig met je ogen moet zijn.

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 00:11

Ik kan dat dus echt niet.
Heb het ook wel eens geprobeert heel lang vol te houden.
Maar mijn ogen gaan steeds pijn doen en dan moet ik wel weer knipperen.
En oefenen ga ik er ook niet op doen, want het knipperen zal wel ergens nodig voor zijn als je het niet kunt onderdrukken Knipoog

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 00:13

Natuurlijk is dat zo Storm67.
Maar ik kan niet tegen mezelf zeggen dat ik om de zoveel seconden moet gaan knipperen, het gebeurt gewoon.
Zelfs als ik er niet op ga letten knipper ik gewoon heel lang niet, en daar kan ik natuurlijk niets aan veranderen Tong uitsteken

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 00:15

Oke riss, ik dacht dat je je reflex expres heel lang aan het onderdrukken was, daarom waarschuwde ik je, maar blijkbaar zijn jouw ogen vochtiger dan de mijne. Lachen

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:18

ik kan ze zo lang openhouden als ik wil, maar dan gaan ze wel heel erg tranen en wil je toch gaan knipperen.
Maar het zal niet zo goed voor je ogen zijn, dus doe ik het eigenlijk nooit meer.

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 16:36

Ik heb het net ook ff geprobeerd, en ik kom tot 1 minuut Tong uitsteken Kan denk ik nog wel iets langer, want ik werd even afgeleid door iets Schijnheilig Op een gegeven moment ga ik staren, en dan lijkt het ook makkelijker Tong uitsteken Ik heb lenzen, weet niet of dat iets uitmaakt..