Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frouk schreef:ik zou idd wel graag wat willen sporten, maar ben daar dus echt te moe voor, en daarbij mag het ook niet van het uwv omdat het mn genezing in de weg zou staan...

Lianne84 schreef:Frouk schreef:ik zou idd wel graag wat willen sporten, maar ben daar dus echt te moe voor, en daarbij mag het ook niet van het uwv omdat het mn genezing in de weg zou staan...
Ik denk dat zij doelen op flink sporten waar je ook van uitgeput raakt. Een stukje wandelen/fietsen/zwemmen op een niet al te hoog tempo kun je prima doen hoor. Je moet alleen geen topprestaties van jezelf verlangen. Misschien dat je er straks iets meer energie voor hebt.

Frouk schreef:ja rust nemen is echt wel het belangrijkste, zegt iedereen om mij heen ook. Moest vanmorgen naar het UWV omdat ik ook niet kan werken momenteel, ben benieuwd wat daar verder uitkomt, want het gesprek duurde maar 5 minuten ofzo![]()
Moet zeggen dat ik momenteel alleen maar moeier wordt in plaats van fitter, dus ben bang dat ik er momenteel ook nog niet vanaf ben. Probeer veel te slapen, optijd op bed te gaan en goed mn rust te houden, maar t valt me nog vies tegen omdat ik normaal echt het tegen overgestelde ben
patjelisa schreef:Nou heb het drie keer geprobeerd... (werken)
Waarschijnlijk is het bij mij chronische geworden.
Heb ook nog steeds dagelijks last van mijn keel (opgezette klieren)en ben elke dag doodmoe...
Frouk schreef:ik zou idd wel graag wat willen sporten, maar ben daar dus echt te moe voor, en daarbij mag het ook niet van het uwv omdat het mn genezing in de weg zou staan... lang op bed liggen doe ik sowieso niet omdat ik nog moet leren voor tentamens etc en ik anders toch alleen maar hoofdpijn krijg hahah

)mireya schreef:Ik heb het gahad. Weinig last van gehad. 2 maandje sgeduurt.
Had het ook in een lichte vorm en voor de rest ben ik een doorzetter.
Gewoon niet aan denken en stoppen als je lichaam het aan geeft.
Maar niet bijvoorbeeld als je op het paard een buitenrit gaat maken de hele tijd denken: Aaawh straks kan ik het niet meer aan! Ja dan word je ook moe
beterschap!

) en dat even buiten zijn doet wel goed!
(maar gelukkig niet alleen daarbij
) Renske_ schreef:Klopt, ik heb de paarden thuis dus doe dagelijks te stallen(of zit op t muurtje te kijken hoe mn vriend het zware werk doet) en dat even buiten zijn doet wel goed!
Zoals Cavaliere het doet is ook mijn doel, alleen is dat dus helaas nog niet haalbaar.
Na een halve dag iets inspannends doen lig ik de dag daarna echt slecht op bed, koorts etc op die dagen ook geen tv/pc/radio dat is allemaal te vermoeiend.
Blijf het een hele aparte ziekte vinden
Ow wat wel wat helpt bij mij zijn Vit C pillen, vit B pillen, weerstandtabletjes(moeilijke naam, stinkende donkere pilletjes, helpen wel!) en visolie capsule's.
Sinds ik die slik, en dagelijks extra veel fruit etc eet gaat het wel iets beter en zijn er minder hele slechte dagen

Frouk schreef:Mijn probleem is dus echt, dat hoe moe ik ook ben ik dus echt niet kan slapen overdag

Wel heb ik keelontsteking gehad, maar dat duurde niet zo heel lang. Keelpijn (witte puntjes) en stem kwijt was het ergste. solina schreef:Sophie2 schreef:Ik heb net precies Pfeiffer overwonnen. Heb 't waarschijnlijk wel meer dan een jaar gehad, maar ontdekte het pas in december.(begin december). Op een zaterdag op het werk kwam opeens een superdikke bult opzetten in mijn hals en aan de hand hiervan naar de dokter gegaan. Er was iemand die nog in opleiding was en die stuurde me naar huis met dat het een virus zou zijn. Naarmate de bult steeds groter werd, een week erop weer naar de huisarts geweest. Mijn eigen huisarts zei direct dat het Pfeiffer was. M'n klieren waren zo dik, dat ik echt bang werd. Had het gevoel dat m'n hoofd elk moment ging ontploffen, werd er zelfs benauwd van. quote]
ik ben dus ook al paar keer naar de dokter geweest omdat ik vaak zo moe ben,niet heel erg maar gewoon als ik wat gehaast ben geweest of wat dingen heb gedaan dan ben ik gewoon moe en voel me beetje tja niet ziek maar vervelend.
bv bij de logopedie met mijn dochtertje zou ik zo in slaap vallen moet ik me eigen echt wakker schudden.
is niet iedere dag zo maar wel vaak.
dus dokter zegt je neemt te veel hooi op je vork en moet rustig aan doen anders stort je eens in elkaar.
o pfff jeetje.
ik weekje al rustiger gedaan,krijg ik afgelopen weekend een enorme pijn in mijn nek net onder mijn oor en tussen mijn kin.
ik voel een bult denk gelijk opgezette klieren.
dag er na werd hij dikker en de dag daarna nog dikker lijk wel een bochel.
dus weer naar de dokter wordt ik naar huis gestuurd van zal wel een ontsteking zijn.
ik hoop het ook maar voel me er niet fijn bij.
dus als het vrijdag niet over was dan moet ik terug komen.we zullen ziendoet in ieder geval erg veel zeer