Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lijkt me trouwens ook niet echt fijn voor tijdens de sex ofzo

Koss_Binky schreef:Het advies is ook om er zelf een flos touwtje of iets dergelijks aan te naaien zodat je de tampon makkelijk in kan brengen en kan uithalen. Je moet de tampon daarbij ook nog op maat knippen.
En op maat knippen, je meeeent het.....En als ie de eerste keer nou te klein is uitgeknipt? Te groot ala, dan knip je er na het eruit te hebben getrokken toch nog een stukje van af?! Maar een stukje erbij aanknippen wordt lastiger.....
Kom op zeg..... 
casperrr schreef:volgens mn vriend en zijn krantenartikel weliig ik zal zoiets niet gaan gebruiken
Ik probeer heel even de link te leggen tussen een mannelijk iemand die het beter weet over een tampon dan een vrouwelijk iemand...

maar die zijn niet herbruikbaar hoor (lijkt me ook vies)
max 8uur in en dan eruit halen. heb ze nog nie gebruikt, ga ze eerstkomende keer uitproberen... voordeel daarvan is zeggen ze dat je gewoon kan vrijen ermee
ben benieuwd
Als ik ongesteld ben voel ik me al niet tof, dan eb ik geen zin om te gaan staan prutsen met zo'n ding... Pas was er ookal een topic over die plastic 'bakjes' vond ik ook al zo'n goor idee.