Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Moonwalker_ schreef:Ik gebruik enkel poeder en dat bevalt me prima.Vraag me niet naar het merk![]()
Ik wrijf altijd na het aanbrengen even snel met m'n handen over m'n gezicht zodat de poeder niet opvalt.Gaat prima
TeeGee schreef:Die van Maybelline vond ik ook niet zo fijn. Leek wel iets te vet en het kwartje te stevig.
Ik heb gister die van Max Factor gekocht en die is echt egaal te verdelen.
_Cynthia_ schreef:TeeGee schreef:Die van Maybelline vond ik ook niet zo fijn. Leek wel iets te vet en het kwartje te stevig.
Dan ga ik die ook maar is proberen van Max Factor. Daar heb je toch wel meer dan 4 kleuren aangezien je van Maybelline maar 4 kleuren hebt.
_Cynthia_ schreef:TeeGee schreef:Die van Maybelline vond ik ook niet zo fijn. Leek wel iets te vet en het kwartje te stevig.
Dan ga ik die ook maar is proberen van Max Factor. Zijn daar wel meer dan 4 kleuren van? Aangezien er maar 4 kleuren hebt van die Maybelline.
FZ_Lin schreef:Het scheelt wel dat Max Factor een ruime keuze heeft! Dus moet goedkomen
Pradaatje schreef:Max Factor is idd ideaal! Die Mirical Touch iigDie is echt super!
Pradaatje schreef:Nou, dat is niet zo moeilijk, gewoon met het sponsje er over heen gaan en dan word het vloeibaarEn dan uitsmeren.