Ik heb em ook gehad, vond het in het begin heel fijn, maar later niet meer, erblijven altijd vezels achter de randjes hangen, dan heb je dus het aanzigt van een vieze pleister op je lichaam. wel beschermde hij goed daar niet van.
Ook liet hij bij mij heel vaak los, dus als je soms een iewat vettige huid heb dan pleuren ze er al gelijk af
voor mij is en blijft de nuvaring nr. 1! je voelt hem nooit, ook niet met gemeenschap, met niks! vind hem alleen wel prijzig, das het enige nadeel. Hier op curacao betaal je al snel 50 gulden per stuk aangezien ze beperkt houdbaar zijn en dus niet groot geimporteerd kunnen worden.
ik heb ook de evra pleister gebruikt maar ben er na paar maanden weer mee gestopt. hij werd bij mij wel vergoed. maar hij viel er na paar dagen al weer vanaf en het zag er niet uit. je kon hem ook op je arm plakken. maar vond het een vies ding en ben toen maar overgegaan op de pil. hij is zeker betrouwbaar, maar kwa gemak zou ik toch liever dagelijks me wekker zetten en de pil in nemen