Dyonne schreef:Behangplaksel?
Cleanprep was meer heel zout zeewater..
Brrr, zout zeewater lijkt me ook niets maar cleanprep is wel anders dan colofort
Bij mij is het trouwens altijd; een glas voor mij, daarna een glas voor de gootsteen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dyonne schreef:Behangplaksel?
Cleanprep was meer heel zout zeewater..
Chiqa schreef:Heb dit ook gehad een paar weken gelezen zie mn topic
Chiqa @ [MW] Morgen eindelijk endoscopie ben zenuwachtig
Ik vind zelf het drankje het ergst het onderzoek merkte ik niets
van, kreeg wel een roesje maar bleef klaarwakker heb het dus met volle
beuwstzijn meegemaakt en heb dr niets aan overgehouden![]()
Succes met je onderzoek en met name met dat ranzige drankje.
Lia_ schreef:Ik drink het met een rietje zodat het zo min mogelijk in mijn mond komt en ijskoud is het het minst vies.
verania schreef:en colofort ?? nou nog 50 minuten en dan mag ik lekker gaan drinken
waarom maken ze er geen smaakje aan eigenlijk
Natrick schreef:verania schreef:en colofort ?? nou nog 50 minuten en dan mag ik lekker gaan drinken
waarom maken ze er geen smaakje aan eigenlijk
Oh er zat een smaakje aan cleanprep, vanille. Kreeg je eerst lekker zeezout met een vage flauwe nasmaak van vanille, waar je helemaal van gaat kokhalzen.
Ik kreeg het trouwens ook absoluut niet weg in bekers, dus heb het in een half literflesje gedaan met zo een trek dopje erop. Limonade erdoorheen, en dan dronk ik in 2x die halve liter leeg. Gewoon blijven knijpen en slikkenEn dan een half uur later de volgende liter (of een uur ligt eraan hoeveel tijd ik had)
Dan hoefde ik tenminste niet tegen elk slokje op te kijken..
Zinn schreef:ik zou al even naar het toilet gaan als het zo zit te borrelen! ander smoet je zo meteen rennen!