Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Ik heb echt het allerbeste spul gevonden en dat is dus geen smeerspul maar iets wat je inneemt. Het is homeopatisch en heet Rhus Toxicodendron en is in druppel en korrelvorm te krijgen. Ik ben ermee begonnen op aanraden van een heel oud mannetje in een ouderwetse drogisterij en ik dacht echt tuurlijk..... en verwachtte er niets van.
Binnen een dag nadat ik begonnen was, nam het tintelend gevoel af en de koortslip die ik toen ontwikkeld had, was binnen nog een dag helemaal weg!
In risico periodes zoals bij mij overgang van weer (vakantie enzo) en heel erge drukte of een aankomende griep neem ik het een paar dagen in en ik heb dus gewoon nooit meer een koortslip gehad en ik praat nu al over bijna twee jaar verder!
Spul is bij drogisten te krijgen maar ik moet het dan wel altijd bestellen. Potje kost iets van 5-6 euro en daar doe je als je het continu inneemt een ruime maand mee...maar dat is dus niet nodig.
bianca77 schreef:Ik heb ook maar is Compeed gekocht. Moet ik dat nog een keer vervangen ofzo? En zo ja na hoeveel dagen?
Leedebee schreef:Ik heb het ook altijd aan mn neus, erg vervelend! Ik ga die druppels ook een proberen denk ik!
Voor de Zovirax gebruikers: TIP: als je naar Spanje op vakantie gaat koop het dan daar! het is daar € 2,95 terwijl het in
Nederland bijna € 7,- is geloof ik! Ik had gelijk 5 tubes gehaald!
Leedebee schreef:haha, ja en vooral als je het op je neus smeert dan slaat de boel lekker open!![]()
Het schijnt dat als je met wat water en een druppie teatree erin gorgelt dat dat ook
helpt tegen keelontsteking. het schijnt bacterie-dodend te zijn.
LET OP: je mag het niet doorslikken!! dat is niet gezond. Als je er mee gegorgeld hebt
gewoon ff je mond spoelen. Dat mini restantje wat je dan nog binnen zou krijgen is niet erg!
Anders ff googlen voor het juiste gebruik.