ik heb een jaar terug met voetbal mn enkelbanden een stuk ingescheurd,
er kwam echt een mega ei op. volgende ochtend in het ziekenhuis foto's gemaakt.
'niks gebroken, doe maar even rustig aan' zeiden ze. ik heb toen een steunkous gekregen.
dat is iedergeval wel fijn er om heen. maarja zat ik ook lekker mee.
ik naar de fysio gegaan. daar werd me verteld dat mn enkelbanden dus ingescheurd waren.
heb daar een maand 0f 5 gelopen. maar ben uiteindelijk te vroeg weggegaan.
daarom heb ik nu afentoe behoorlijk last, bij het lopen van lange afstanden.
mijn advies : ga maar eens langs bij de fysio! helpt super! (als je er lang genoeg blijf komen
)beterschap!
En dat zie je idd niet op de foto. Echter om dit te testen is het nu nog veel te vroeg. Op dit moment geeft waarschijnlijk elke test een positief beeld
) uiteindelijk uitgestapt bij de bushalte, en kon gewoon geen stap meer zetten,. ik ben toen op de fiets gezet en naar huis gerold.. toch maar naart het ziekenhuis. er zat overigens ook een dik ei op. door het ei gingen ze het niet manipuleren ( volgens mij net zo iets als martelen op zo'n moment, blij dat het niet hoefde:= Foto's gemaakt en niks gebroken gleukkig. ik heb t wss licht gekneusd en enkelband verekt. schade lijkt mee te vallen dus. ik ben ingezwaggeld en moet 2 dagen met mijn voet omhoog. ondanks de druk in het begin kan ik hem beter bewegen, wat eerst onmogelijk was. staan was moeilijk. Verder is rust ook echt ontzettend belangrijk merk ik al. gister natuurlijk veel te veel gelopen.. van 6 uur sochtends tot 5 uur smiddags bezig geweest voordat we naar het ziekenhuis konden, maar na een lange nacht deed het al een stuk minder zeer vanochtend. lig nu dus ook braaf met mijn been op het bureau
, waarom dat dan?
) en het trekt door naar mijn onderbeen. en er ligt ook een spier bovenop mijn enkel