Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sheran schreef:Er valt eigen haar overheen, dus de aanzet zie je niet. En ja, wat is nep. Roze is sowieso nep
. Maar het lijkt wel op echt haar
Ans schreef:Nee extensions zien er doorgaans niet nep uit.
Maar zag in je profiel dat je niet heel erg blond haar hebt, weet dus niet hoe roze daarin gaat staan.
Vind dit wel erg gaaf!
81Puck schreef:Blond mét rose kan écht niet!
Doe dan zachtrood ofzo... ook niet leuk, maar minder barbie achtig dan rose!
81Puck schreef:Blond mét rose kan écht niet!
Doe dan zachtrood ofzo... ook niet leuk, maar minder barbie achtig dan rose!
krak schreef:waarom niet?
doen zou ik zeggen![]()
ik verf altijd zelf mijn haar en heb ondertussen effectief alle mogelijke kleuren gehad, buiten groenmaar die gaat ook niet meer zo heel lang op zich laten wachten hoor
![]()
jup idd, ook blauw, lichtblauw, fluo roze, gewoon roze, fluo oranje, geel, zwart, bruin, rood, zwarte strepen in mega blond haar,...
en jup dat was met permanente verf dus niks extensions
en jup ik had lang haar, tot aan mijn gat zelfs
Kim_Bisous schreef:Ik heb het ook gehad,
Ik had koper / blond haar en roze plukjes in mijn pony. Die roze plukjes waren van Directions. Zoals eerder vermeld een potje met kleurstof. Ze hebben overigens allerlei kleuren. Ik vond het mooi maar het was niet praktisch. Ik had maar enkele plukjes in mijn pony, wat dus zelf bijna niet te doen is om precies dezelfde plukjes weer opnieuw te pakken. Waardoor het roze steeds groter werdMaar het stond voor een keer wel geinig
Niien_ schreef:Jeetje!Das lef hebben, heb je een foto?
Ik ben laatst van blond naar donkerbruin gegaan met goudkleurige highlights, dat was voor mij al een extreme verandering