Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nils schreef:wat is nou een mooie md voor een jongen?
mirco_lover schreef:Hii Hii,
Ik ben nieuw in dit topic, maar ik heb nu een helix (heb alleen het balletje eraf gesloopt, waardoor er nu een 'gat' in m'n ringetje zit) en ik ben aan het sparen voor een industrial, die er zeker snel gaat komen!
Ben wel een beetje bang dat het pijn gaat doen, want mijn helix is echt maar een heel dun ringetje (hier voelde ik ook niks van) en ik neem aan dat een industrial wel wat dikker is.
marlies85 schreef:Das wel een nadeel van van een septum ja.
Ketaki..bedoel je je wenkbrauwpiercing?
Red_Savage schreef:Achter in de nek ?
Op de arm?
Nijn schreef:nils schreef:wat is nou een mooie md voor een jongen?
Schouder(blad) denk ik dat er mooi staat
Ketaki schreef:ja die bedoel ik.
maar wat word er bedoeld met die korstjes.
is dat genezing?
Duhelo schreef:auwtsj, in augustus twee gaatjes in men oorlel laten schieten, trek ik vrijdag een ervan uit met men sjaal
gevolg => beide nieuwe gaatjes zijn lekker geirriteerd, komt lekker pusachtig bloed uit, en hebben beide langs de achterkant een dikke bobbel
Red_Savage schreef:Toch is zo'n Daith ook wel erg leuk.
Alleen om er nou echt 50 euro aan uit te geven....
YouthReiner schreef:ik weet niet of dit hier goed staat hoor, maar ik had wat vraagjes.
ik ben 16 jaar en ik wil al een tijdje een lippiercing.
mijn vader vindt het inmiddels goed, alleen mijn moeder niet...
ik heb al vanalles geprobeerd (zelfs een neppe gekocht), maar ik krijg haar maar niet overgehaald!
- zijn hier mensen die ook een lippiercing hebben, en dan specifiek links of rechts onder?
- hoe hebben jullie je ouders overgehaald?
- groeit het gaatje snel dicht?
- valt het gaatje heel erg op als je de piercing er niet in hebt zitten?
- ontsteekt het snel?
als jullie een foto hebben waar je zelf op staat met je lippiercing graag plaatsen.
kan ik mijn moeder laten zien dat het niet lelijk, of goedkoop of iets dergelijks is.
Anita_ schreef:Red_Savage schreef:Toch is zo'n Daith ook wel erg leuk.
Alleen om er nou echt 50 euro aan uit te geven....
Die had k maar die is eruit gegroeid