Komen jullie tevreden van de kapper terug?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Re: Komen jullie tevreden van de kapper terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:50

Nooit. Bloos

Ik zeg altijd dat ik het lang wil laten groeien, anders knippen ze er echt veel te veel af. En als ze klaar zijn met knippen doen ze er allemaal van dat spul in dat je haar vet pluizig wordt. Clown
Maar na een weekje ofzo vind ik het meestal wel weer mooier dan ervoor.

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:51

Een keer zei de kapper: zal ik er een lekkere creme op doen voor de dode puntjes? Ik: die ga je er toch zo af knippen? Leek me wat nutteloos om ze eerst nog wat te gaan verzorgen, en daarna af te knippen Haha!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:54

Animal_ABC schreef:
Een keer zei de kapper: zal ik er een lekkere creme op doen voor de dode puntjes? Ik: die ga je er toch zo af knippen? Leek me wat nutteloos om ze eerst nog wat te gaan verzorgen, en daarna af te knippen Haha!

Huilen van het lachen

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:56

Qua coupe ben ik bij mijn huidige kapper super tevreden! Eindelijk iemand die geen 10cm eraf haalt ipv enkel de puntjes!
Maar dan droogt ze vooraan een beetje, maar mijn krullen doe ik nooit met een haardroger omdat ze dan zo gaan pluizen enz, maar ze kan het nooit laten om er toch aan te zitten, dus kom altijd met een coupe ontploft terug Haha! ff haar terug nat maken en 't is oké!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:00

Ik ben wel tevreden als mijn vaste kapster het doet. Zij kent mij en mijn haar inmiddels, dus weet wel wat ik leuk vind en wat nodig is bij mijn haar. Zo moet het altijd heel erg uitgedund worden, dat doet zij heel mooi. Een tijdje geleden was zij er niet en ik was helemaal niet tevreden met wat haar collega er van had gemaakt. Er was te weinig af, nauwelijks uitgedund en het zat veel te truttig. Voortaan maak ik dus speciaal een afspraak met die andere kapster.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:02

Animal_ABC schreef:

Mijn kapper vraagt ook steeds van die dingen, een cremetje voor dit en een maskertje voor dat... Leuk en aardg, maar voor élk van die spullen moet je 2euri extra betalen Clown Fohnen is zelfs 5 euro extra, belachelijk duur. Gelukkig ben ik wel altijd tevreden verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:04

Ja, dat betalen voor fohnen en haarproducten vind ik zo achterlijk. Ik ga dus ook altijd met nat haar weg Haha!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:14

Oh hier is dat gratis. Maar ik fiets altijd wel zo snel mogelijk naar huis, ziet er echt niet uit vind ik al dat spul in mn haar. Heb van mezelf al slag en dan gaan ze dat nog even extra erin zetten en dan heb ik een afro. Huilen van het lachen

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:17

Ik kom ook nooit tevreden terug Huilen van het lachen Altijd korter dan ik eigenlijk leuk vind... Het zit dan altijd pas na twee weken een beetje zoals ik het wil Tong uitsteken

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:18

Ja, altijd tevreden! Ze stylen het ook super voor me en baal altijd weer wanneer het na een kappersbeurtje weer tijd is om te wassen! Zo mooi krijg ik het zelf nl. niet.
En ik betaal 60 Euro voor knippen, kleuren, wassen, masker, föhnen, stylen een puntenserumpje en langhaartoeslag. Vind ik echt niet duur! En ik vind het heeeeeeeeeeerlijk. Koffie, roddelblaadje erbij, hmmm! Haha!

Isa_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:28

Ik moet mezelf altijd inhouden om niet te janken bij de kapper Huilen

Ik vind het verschrikkelijk en doe het alleen omdat het MOET....

Mijn haar is dun, breekbaar, valt uit (medicijnen) en zit nooit, maar ik ben er zo zuinig op.... Tong uitsteken En dan zit ik met een maniakale blik van een bijlmoordenaar die kapster in de gaten te houden of ze inderdaad maar die 2cm er afknipt en niet meer dan dat, want dan ga ik echt gillen.....

Laatst MOEST er echt veel af want het viel zo erg uit dat ik bijna kaal werd en tja.... toen moest het er echt af anders zou ik al mn haar verliezen... Ik heb zo gejankt en ondanks dat ze er een leuke bob van hadden gemaakt vond ik het verschrikkelijk.... zal blij zijn als het weer op schouderlengte is Duivel

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:30

Soms wel, soms niet.
Maar in het geval van niet had ik gewoon een idee voor m'n haar en bleek het toch niet zo leuk te zijn. Maar goed, hair grows Lachen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:54

Isa_W schreef:
Ik moet mezelf altijd inhouden om niet te janken bij de kapper Huilen

Ongeveer twee en een halve maand terug ben ik van halflang naar ultra kort gegaan, bij de kapper hysterische zitten lachen 'omdat het allemaal zo leuk was'.
Toen ik thuis kwam heb ik echt zitten janken, alsof het nooit meer zou aangroeien Knipoog.

Ik ben er ondertussen aan gewend, maar weet wel dat het een éénmalige actie was.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:56

Vroeger nooit.
Áltijd te kort, een verkeerde kleur, of de gekste dingen.

Gelukkig heeft mijn zus een kappers opleiding gehad, en kan dus mijn haren knippen en verven.
Nu is het altijd zoals ik het wil, dus het kan wel degelijk.
Mijn vorige kappers beweerden dat ik te precies was, en te moeilijk. Maar hoe kan het dan dat ik nu meteen tevreden ben? Schijnheilig
Mijn haar is heilig voor mij, en ik heb er lang over gedaan om het zo lang te krijgen..Dus nu komt er geen vreemde meer aan. Lachen

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:57

ik ben altijd tevreden gelukkig Haha!
sinds een tijdje ga ik steeds bij dezelfde zaak waar steeds hetzelfde meisje me knipt ! die weet precies hoe ik het leuk vind!
maar dat was eerder wel anders die knipte heel vaak scheef :S Boos!

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:59

Tegenwoordig wel. Mijn kapster is mij nu heilig. Niemand anders dan zij mag aan mijn haar komen.
Maar ik heb vroeger wel woede aanvallen gehad als ik thuis kwam na een knip buurt of een permanent( ja ik leefde ook in een tijd dat dat mode was ondanks mijn einge slag in mijn haar).
Afgebroken haar na permanenten. Of haar zo kort geknipt dat ik niet eens meer een staart in kon terwijl het op hoogte van bh bandje hing. Highlight erin en eruit zien als een vuurtoren. Noem maar op.
Al ga ik verhuizen voor mijn huidige kapster reis ik terug.

JessiiCaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:02

ik vind het eigenlijk altijd te kort! Vork maar dat is meer omdat ik trots ben als me haren weer een beetje lang zijn. vind het altijd jammer. maar er gaat gewoon af wat er af moet. Dan groeit t ook weer beter Lachen

pluche_pluusJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:10

ik heb altijd dezelfde die het knipt, ben meestal wel erg tevreden, hoewel als ze het daar fohnt dat het er dan altijd zo raar uitziet (zo super bol) terwijl ik het thuis niet eens krijg hoe ik het wil hebben.... hmmmm
Ik heb dan ook een kapsel, wat dus zij het beste knipt zegmaar (andere zeggen dat het dan meer bij moet groeien oid en knippen er het verkeerde eraf)

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:12

nooit Bloos Ik ben nog steeds opzoek naar DE kapper voor mij. Misschien moet ik zelf ook wat mondiger in de stoel gaan zitten en duidelijk zeggen wat ik wel en niet wil.... Al leg ik wel altijd uit wat ik wil maar toch lukt het ze altijd om het heel anders te krijgen Clown

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:02

Ik háát het om naar de kapper te gaan. Ze knippen áltijd meer af dan wat ik aanduid met mijn vingers! Heb al meedere kappers gehad maar merk geen verschil. Ik heb best wel dik en lang haar waar een flinke slag inzit. Vaak spuiten ze m'n haar helemaal nat en doen ze er allerlei onguur spul op Verward En dan droogt het op en ziet het er niet uit! Nee ik heb er echt zo'n hekel aan. Het is dat het moet...

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:56

de ene kapster is de andere ook niet maar klanten zijn ook niet altijd makkelijk!!!!
Heel veel mensen vinden het moeilijk uit te leggen wat ze nou precies willen en dan is het de taak van de kapster om daar precies achter te komen! dat maakt t vak ook zo moeilijk, maar een goede kapster kan dus goed luisteren en gaat net zo lang door met een advies gesprek totdat het voor klant en kapster beide duidelijk is....
ik heb ook wel eens een klant die er maar alleen puntjes af wilt (terwijl er dan voor de gespleten punten veel meer af moet), dat meld ik dan ook maar de uiteindelijke keus blijft dan bij de klant vind ik. Ik kan alleen maar adviseren, maar de klant blijft koning.

En anders gewoon om modellen boeken vragen of precies de lengte aangeven die je eraf wilt. eventueel zelf plaatje mee nemen.
lukt het dan nog niet andere kapster zoeken!!!!

ik ben zelf ook een lastige klant maar ja ik ben zelf kapster en weet dan ook precies hoe ik t wil hebben en op welke manier Clown

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 20:03

Lavien schreef:
Ik háát het om naar de kapper te gaan. Ze knippen áltijd meer af dan wat ik aanduid met mijn vingers! Heb al meedere kappers gehad maar merk geen verschil.

Ooit eens over nagedacht dat het probleem dan misschien... heel misschien bij jezelf zou kunnen liggen Verward

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 20:06

Ik ben vorige maand voor de eerste keer tevreden bij de kapper vandaag gekomen *LOL*
Dus daar ga ik volgende keer weer naartoe!

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 20:09

Nooit Clown

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 21:31

sokje87 schreef:
Altijd Ja

Bij mijn kapper krijg je ook 14 dagen garantie, vind je het echt afschuwelijk dan kun je het laten veranderen. Lachen

Oei, dat was de laatste keer bij mij moeilijk geworden Verdrietig . Ik heb een paar weken geleden mijn haar ernstig laten kortwieken. Ik had het halverwege mijn schouderbladen hangen (zeg maar op je bh-bandje), maar het zat altijd in een knot. Nu heb ik een boblijn met de achterkant opgeknipt in lagen. Heerlijk!
Ik had wel eerst advies gevraagd en gezegd dat ik echt een kapsel wilde waarmee ik zo onder de douche vandaan de deur uit kan rennen, zonder eerst te hoeven föhnen en allerlei prutjes erin te doen. Ik ken mezelf, dat gaat een week goed en dan heb ik daar geen zin meer in.

Kom altijd met een lekker gevoel bij de kapper vandaan, heb altijd de neiging om mezelf in elke etalageruit te bekijken Bloos .