De perfecte Krullen.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: De perfecte Krullen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 16:29

ik zal een foto proberen te plaatsen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:30

Ik zou krultang gebruiken maar niet de gewone. Zo krijg je makkelijker krullen zoals in je beginpost en lijken ze natuurlijker door het verschil in diameter.
Afbeelding

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:32

Die krultang heb ik nog nooit gezien... Issie ook zo duur als ie eruit ziet Haha!?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 16:37

ik ook niet

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:39

Haha dat ziet eruit als wat anders... Weet je zeker dat het voor je haren is dat ding? ROFL ROFL ROFL

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 16:41

Hahahhaha,
jawel, het is echt een krultang, omdat de vorm conisch is (van dik naar dun) krijg je natuurlijke krullen.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 16:43

Storm76 schreef:
Hahahhaha,
jawel, het is echt een krultang, omdat de vorm conisch is (van dik naar dun) krijg je natuurlijke krullen.

waar zou je die kunnen kopen en hoeveel kostten ze ongeveer

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 17:08

Storm76 schreef:
Haha klopt Talonius, ik heb de opleiding gedaan en was 2e kapster in een goed bekende zaak in mijn woonplaats. Helaas kreeg ik kapperseczeem en moest ik het vak vaarwel zeggen. Nu knip ik mijn ouders, vrienden en familie nog wel en zelfs af en toe nog een bruidskapsel tussendoor, maar het haarkleuren en permanenten lukt me niet meer.

sorry even off-topic.

haha, hier nog 1-tje. Ik had net mijn opleiding afgerond met het laatste stukje over opsteken en toen kwam er tijdens de feest/kerstdagen boven water dat ik contactallergie had ontwikkeld en toen moest ik gelijk stoppen met werken want verven en permanenten zat er ook niet meer in. Ik draaide toen al volledig mee in de zaak.......Jammer genoeg moest ik eerst een weekje aan de prednison om mn dikke oogleden weer normaal te krijgen Boos!
Ik knip nu nog steeds familie doe wat fohn en opsteekwerkjes. Het blijft leuk Pling

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 17:14

Wat naar voor je zeg, ik hoop dat je wel iets anders leuks hebt gevonden, het kappervak blijft inderdaad leuk ja, maar er vallen een hoop mensen uit. Ikzelf bleek allergisch te zijn voor Kobalt en Nikkel. Beide komt volop voor in de producten. Net als jij bent ik ook helemaal gestopt maar 'klus' af en toe nog een beetje bij, het blijft een leuk vak.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 17:31

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 17:34

ow wees blij met je haar, had ik er maar zulke mooierds
ik vind je mooier met krullen dan zonder

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 17:35

Nou ik denk dat je met de juiste middeltjes toch wel erg mooi krullend haar kan hebben, denk mooier dan het stijle

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:02

Leentje, ik heb een beetje hetzelfde haar als jij, alleen iets korter, ik maak het soms ook stijl, maar meestal knijp ik gel in mijn krullen en laat het zoals het is. Ik moet eerlijk zeggen datik jouw krullen ook erg mooi vind, je zou het bovenop in laagjes kunnen laten knippen zodat de bovenkant iets minder plat valt.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:03

Storm76 schreef:
Leentje, ik heb een beetje hetzelfde haar als jij, alleen iets korter, ik maak het soms ook stijl, maar meestal knijp ik gel in mijn krullen en laat het zoals het is. Ik moet eerlijk zeggen datik jouw krullen ook erg mooi vind, je zou het bovenop in laagjes kunnen laten knippen zodat de bovenkant iets minder plat valt.

zit al helemaal in lagen intussen Vork
maar stijl het eerlijk gezegd toch liever uit Lachen
en anders doe ik idd ook gel in mijn krullen Knipoog Nagelbijten / Gniffelen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:06

Storm76 schreef:
En zo maak je ze (1 van de meerdere manieren)

Creëer de look

Was het haar zacht met shampoo en droog het handoekdroog.
Breng mousse aan op de haarwortels en droog het haar met een föhn op een warme stand.
Draai voorzichtig voorverwarmde haarrollers in het haar, roller per roller van haarpunten tot haarwortels.
Zet de haarrollers zeer strak tegen de hoofdhuid aan om volume en elastische krullen te creëren.
Spray een gelijkmatig laagje met een hairspray, terwijl de krullen zich aan het vormen zijn.
Haal na 10 minuten de voorverwarmde haarrollers er voorzichtig uit voor perfect vormgegeven krullen.

Maar dit moet je niet doen als je al krullen hebt, want dan wordt het stijl Clown (ik spreek uit ervaring).
Ga even de tips hier lezen Haha!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 18:08

ik hbe men haar nat gemaakt en er mousse in gedaan
eens zien wat dat geeft

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:12

Warme rollers lijkt me ook is leuk maar heb ik niet

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:13

mousse is slecht voor je krullen..
worden ze alleen maar nog droger van, en gaan ze nog meer van pluizen (uiteindelijk)

Ik heb ook een mega bos krullen (zie profiel)
en ik ben er echt heel tevreden mee Lachen
Krijg op mijn werk ook altijd complimentjes van: ooo wat een mooie krullen!! Zijn die van je zelf?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:19

Erg mooi nancy, je hebt van die avant garde krullen. Maar die vind ik vaak niet mooi bij mensen die er niet mee geboren zijn

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:19

Heeft iemand er een idee van of de je haar zoals de eerste foto ook kan laten permanenten? Ik wil zooo graag mooie krullen want ik vind het krullend niet mooi en stijl ook niet. Het gaat ook altijd vreselijk pluizen. Ik wordt gek van mijn haar! :/

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:22

katiavl schreef:
Erg mooi nancy, je hebt van die avant garde krullen. Maar die vind ik vaak niet mooi bij mensen die er niet mee geboren zijn

dank je Lachen
Wat is avant garde?? Huilen van het lachen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:28

Eowyn3003 schreef:
Heeft iemand er een idee van of de je haar zoals de eerste foto ook kan laten permanenten? Ik wil zooo graag mooie krullen want ik vind het krullend niet mooi en stijl ook niet. Het gaat ook altijd vreselijk pluizen. Ik wordt gek van mijn haar! :/

Het zal er niet uit gaan zien zoals op je eerste foto, maar je kunt wel een ondersteuningspermanent (wauw, mooi woord voor galgje!) erin laten zetten, je kunt je haar dan zelf makkelijker in model brengen maar je zult wel zelf rollers in moeten zetten of met de krultang aan de slag moeten.
Een permanent zoals op de eerste foto bestaat helaas niet. Het zal juist uitpakken zoals het haar op de foto van Jolanthe.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:35

Welke foto is van Jolanthe? Sorry maar ik heb gekeken in de profielen en naar de namen en blijkbaar heb ik er toch overheen gelezen .:/ Maar als je een ondersteuningspermanent laat zetten moet je dan elke ochtend je haar krullen? Dat zal me iets te veel tijd kosten. Lachen Weet je toevallig ook wat me misschien zou staan? Ik heb al zoveel in mijn haar geprobeerd maar nog nooit permanent.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:37

Raggel schreef:
Hihi, wil je er dan ook zo bij kijken Clown

Persoonlijk vind ik die krullen helemaal niet mooi, je ziet het stijf staan van de haarlak enzo.. Vind ze juist heel onnatuurlijk overkomen. Vind zoiets veel mooier: Afbeelding

Dit is yolanthe

oefenen eowyn ik heb veeeeel haar en doe het nu in tien minuutjes

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 18:42

Eowyn, op je profiel foto waarop je een schaap kust Clown lijkt je haar toch al over mooie slag te bezitten. Ikzelf heb dus ook halve slag in mijn haar, ik doe iedere ochtend Nivea Form and Fix spray erin en knijp met mijn handen de krullen omhoog, even laten drogen en het blijft de hele dag zitten. Na het wassen doe ik er ook altijd een product in tegen pluishaar.