Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Storm76 schreef:Hahahhaha,
jawel, het is echt een krultang, omdat de vorm conisch is (van dik naar dun) krijg je natuurlijke krullen.
Storm76 schreef:Haha klopt Talonius, ik heb de opleiding gedaan en was 2e kapster in een goed bekende zaak in mijn woonplaats. Helaas kreeg ik kapperseczeem en moest ik het vak vaarwel zeggen. Nu knip ik mijn ouders, vrienden en familie nog wel en zelfs af en toe nog een bruidskapsel tussendoor, maar het haarkleuren en permanenten lukt me niet meer.
Storm76 schreef:Leentje, ik heb een beetje hetzelfde haar als jij, alleen iets korter, ik maak het soms ook stijl, maar meestal knijp ik gel in mijn krullen en laat het zoals het is. Ik moet eerlijk zeggen datik jouw krullen ook erg mooi vind, je zou het bovenop in laagjes kunnen laten knippen zodat de bovenkant iets minder plat valt.
Storm76 schreef:En zo maak je ze (1 van de meerdere manieren)
Creëer de look
Was het haar zacht met shampoo en droog het handoekdroog.
Breng mousse aan op de haarwortels en droog het haar met een föhn op een warme stand.
Draai voorzichtig voorverwarmde haarrollers in het haar, roller per roller van haarpunten tot haarwortels.
Zet de haarrollers zeer strak tegen de hoofdhuid aan om volume en elastische krullen te creëren.
Spray een gelijkmatig laagje met een hairspray, terwijl de krullen zich aan het vormen zijn.
Haal na 10 minuten de voorverwarmde haarrollers er voorzichtig uit voor perfect vormgegeven krullen.
katiavl schreef:Erg mooi nancy, je hebt van die avant garde krullen. Maar die vind ik vaak niet mooi bij mensen die er niet mee geboren zijn
Eowyn3003 schreef:Heeft iemand er een idee van of de je haar zoals de eerste foto ook kan laten permanenten? Ik wil zooo graag mooie krullen want ik vind het krullend niet mooi en stijl ook niet. Het gaat ook altijd vreselijk pluizen. Ik wordt gek van mijn haar! :/
Raggel schreef:Hihi, wil je er dan ook zo bij kijken
Persoonlijk vind ik die krullen helemaal niet mooi, je ziet het stijf staan van de haarlak enzo.. Vind ze juist heel onnatuurlijk overkomen. Vind zoiets veel mooier: