sunshine schreef:Ik ken het ook.
Ik stoor me vreselijk aan etende mensen ( ook de mensen die niet smakken ), ik word gewoon naar van dat geluid.
Bijv. in de bios als iemand popcorn eet, bah !
Word ook gek van mensen die snurken...
Ik woon bij mijn vriend, en ik hoor zijn vader altijd snurken ( terwijl mijn vriend hem niet hoort ), ik slaap dan ook altijd met oordoppen.
Zelf hou ik er niet van om ergens naartoe te gaan waar het erg druk is, wordt daar hartstikke zenuwachtig van.
Klikken met een pen kan ik me ook heel erg aan ergeren.
Poeh....
Toevallig met de zoekfunctie die topic gevonden en schrik een beetje van jouw verhaal. Herken mezelf hier namelijk helemaal in.
Etende mensen in de bioscoop, zo erg dat ik de bioscoop gewoon een keer ben uitgelopen GRRRRRR. Tegenwoordig koop ik de grootste bak popcorn en vreet ik maar mee, dan heb ik er iets minder last van.
Hier kunnen ze thuis ook lekkere irritante geluidjes maken, met eten zit ik tegenwoordig gewoon op de bank en als ik klaar ben loop ik razendsnel naar boven.
's nachts heb ik ook oordoppen in, ik irriteer met al aan de kleinste geluiden (vriend die ik hoor ademen bijv.) en kan dan zonder oordoppen echt gewoon niet slapen!!!
En zo kan ik nog wel meer dingen noemen waar ik me vreselijk aan erger. Af en toe vraag ik me echt af of hier toevallig niet iets aan gedaan kan worden.