Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nadine_ schreef:bij mij deed de eerste keer ontiegelijk veel pijn, en nu zo'n anderhalf jaar later nog steeds iedere keer, geen idee wat het is..
Adil18 schreef:Pion schreef:Bij mij doet het tot nu toe elke keer aan het begin weer (eventjes) pijn, ene keer wat erger als de andere keer.
Overigens is het fijner als je bovenop zitdan kun je zelf bepalen tot hoever je 'doorduwt'.
Neeeee, andersom, 't gevoel hebben dat hij de bass is, is veeeeeeeel leuker
Adil18 schreef:Pion schreef:Bij mij doet het tot nu toe elke keer aan het begin weer (eventjes) pijn, ene keer wat erger als de andere keer.
Overigens is het fijner als je bovenop zitdan kun je zelf bepalen tot hoever je 'doorduwt'.
Neeeee, andersom, 't gevoel hebben dat hij de bass is, is veeeeeeeel leuker
Pion schreef:Adil18 schreef:
Neeeee, andersom, 't gevoel hebben dat hij de baas is, is veeeeeeeel leuker
Maar niet als het dan (voor mij igg) nog meer zeer doet
Cheveyo schreef:mijn eerste keer was echt een ramp!
Ik ben uitgescheurd...de allereerste keer... (deden echt heel voorzichtig)
Bleef maar bloeden als een rund en kon dus volgende dag naar de huisarts..
Die verwees me door naar het ziekenhuis, de gyneacoloog moest er naar kijken om te zien of het gehecht moest worden.
Daar ging naar mijn moeder...mam...ik moet naar het ziekenhuis want....(dan voel je je...zo klein worden).
In het ziekenhuis bleek dat het zelf wel zou helen maar man wat heb ik me rot gevoeld...
Nu zit er nog steeds een 'litteken' op die plek.
_Nicky schreef:Auw![]()
De eerste keer voelde ik inderdaad wel. De keren daarna ging het gelukkig een stuk beter... Overigens was mijn ex al ervaren en zei dat ik het maar moest 'leren op een oude fiets'.
Adil18 schreef:_Nicky schreef:Auw![]()
De eerste keer voelde ik inderdaad wel. De keren daarna ging het gelukkig een stuk beter... Overigens was mijn ex al ervaren en zei dat ik het maar moest 'leren op een oude fiets'.
Lijkt me heel erg raar als je beide maagd bent.....ik was in ieder geval wel blij dat mijn vriend al wat ervaring had opgedaan, want ik had dus helemaal zero-nul-nix ervaring op dat gebied
xPassion schreef:Misschien een beetje persoonlijke vraag:
maar hadden jullie het met condoom gedaan?![]()
Ik vond met condoom namelijk veel pijnlijker (stroever zegmaar.) dan zonder.
maar dan moet je natuurlijk wel zeker weten dat je vriend (en jij) geen soa heeft, en zorgen dat je aan de pil bent
_Nicky schreef:Inderdaad, dan had het misschien nog meer geklungel geweest bij mij!Gelukkig leer ik snel op dat gebied.
suleilitha schreef:Hahaha, nog nooit van glijmiddel gehoord (niet te verwarren met stopverf want dan vallen de ramen uit je huis )