Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
verootjoo schreef:Sja... als ik lees dat zij die medicijnen voor een BPS nodig heeft, en dan zo reageert in een apotheek, was dat ook mijn eerste gedachte hoor
mick75 schreef:Kunnen jullie niet lezen ofzo, het is een WAARSCHUWING dat je gewoon goed moet controleren wat je meekrijgt!!!
Tinkelbell schreef:Zooo en jij hebt het over kinderachtigheid? Hoe laag gezakt is dat om hierover op in te gaan!
mick75 schreef:Ongelukjes of ronduit misbruik van regeltjes is ALTIJD mogelijk, daar is niets achterdochtigs aan. Lees de krant maar eens door.
verootjoo schreef:Ik ben idd nu ook steeds benieuwder naar wat er dan gedeclareerd is. Als de zorgverzekeraar, of een of andere instantie die daar over gaat erachter komt, dat dat daar 'nogal eens gebeurd' kun je het als apotheker wel schudden. Dan ga je gewoon uit het register en kom je gewoon niet meer aan het werk.... Lijkt me nogal riskant...
Relaxed schreef:Jaa maar momenteel veranderd er nog zoveel dat dat nog niet zoveel zin heeft.. De verzekeringen veranderen iedere keer weer hun regels en vergoedingen..
Sophie2 schreef:Ik ben ook nog steeds heel benieuwd naar de declaratie. En als ze slim is, dan zet ze die hier ook gewoon neer. Dan is de hele discussie toch gewoon gesloten Ze is toch zo overtuigd van haar gelijk..