Identiteits stoornis

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Identiteits stoornis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 16:51

PAAZ = psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis.

Share kun je geen hulp krijgen als het nu zo slecht met je gaat? Hoe komt het dat je al een half jaar wacht? Heb je nu helemaal geen hulp?

Ik hoef dus niet te wachten gelukkig, zit nu al bijna weer 4 weken hier... en gaat nog wel even duren voordat ik weer naar huis kan denk ik. Dit is zeker niet mijn enigste probleem maar dit is iig vorige week vastgesteld en het klopt ook als een bus. Hier hebben we gewoon 5 dagen id week therapieën overdag en nu ik weet wat er fout is werkt dat toch een stuk makkelijker. Het was eerst voor mij echt zoeken naar de herkomst van mijn depressieve klachten o.a.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:58

ohw! ja dat centrum waar ik heb gezeten was ook een deel paaz maar noemen ze het bij ons APZ.

Ik kan geen hulp krijgen vanwege de wachtlijst..
zou hooguit 4 weken duren maar duurdt dus al een half jaar!
vele telefoontjes van het uwv en mijn huisarts halen helaas niks uit. Ik kan wel hulp krijgen maar dan moet ik zelf voor de kosten opdraaien en dat kan ik gewoon weg niet betalen.

Wel fijn dat je door de molen wordt gehaald. ik denk dat je het kan vergelijken met wat ik ook 3 maanden heb gedaan. helaas heeft het me meer klachten bezorgd dan opgelost.
of zo zie ik het.. hun zien het alshet kastje is leeg gehaald. alleen nu nog netjes inruimen.. helaas heb ik nu
ontzettend veel last van de troep en kan het zonder die nieuwe hulp niet netjes opruimen.
Ik zal gedult moeten hebben, maar of ik dat nog lang trek iseen 2e.

Ik hoop dat het jou echt onwijs gaat helpen! zodat je dalijk ook weer deel kan gaan uitmaken van de maatschappij.

Sterkte Ja

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 17:42

Maar waarom ben je dan met ontslag gegaan? Ik neem aan dat je het dus niet helemaal 'afgerond' hebt toen je de APZ zoals jij het noemt, hebt verlaten?

Vervelend trouwens dat het zo lang duurt dan. Moet eigenlijk niet kunnen.
Maar je weet hoop ik wel dat als het echt niet gaat dat je altijd bijv naar de huisartsenpost of zelfs EHBO kunt gaan en hulp/opname kunt eisen? Ik weet niet wat je bedoelt met dat het heel slecht gaat maar als dat dezelfde 'slecht' is als in mijn geval, heb je echt hulp nodig... je leven is toch het belangrijkste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:58

Het is niet helemaal afgerond nee, omdat ik andere hulp nodig had dan die hun daar konden bieden. daarom hebben zij mij met spoed doorverwezen naar een andere afdeling maar dat is dus een half jaar geleden.

Ik zat bij Colk (centrum onverklaarde lichamelijke klachten) een gedeelte van het apz dus.
http://www.degroterivieren.nl/site/DMM_ ... be9632a%7D
bij aanmeldings criteria staat waar ze je precies mee kunnen helpen.
ik heb last van

*conversie stoornis wat bij mij vaak lijdt tot flauwvallen of uitvallen van lichaamsdelen.
*ongedifferentieerde somatoforme stoornis > prikkelbare darm
*beelden als chronische vermoeidheid, fybromyalgie
*psychiatrische co-morbiditeit zal in vele gevallen voorkomen, zoals depressie, angststoornis, posttraumatische stressstoornis of persoonlijkheids-problematiek.

het gaat vooral lichamelijk slecht met me. kom me bed eigenlijk neit uit endaardoor ga je weer zitten malen en malen en wordt het psychisch ook weer klote.
ik voel me op het moment wel zo dusdanig slecht.. dat ik het leven niet meer snap. maar ik zal áltijd sterk genoeg blijven om me leven te leven.. als je snap wat ik bedoel.. het is een streven.

Als het echt heel slecht gaat, dan zal ik wel hulp zoeken bij de huiarts of dergelijke. bedankt voor je tips in ieder geval!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:42

En dat probleem komt op dit moment (opnieuw) terug waardoor je de diagnose krijgt identiteitsproblemen.

Is dat trouwens je enige diagnose?