(voel me nu trouwens 'normaal' , niet heel moe, zit gewoon rustig achter mn laptop)
moet wel zeggen, dat altijd als ik het met de hand meet (vinger aan de pols, of in mijn geval in mn nek, in mn pols is geen hf te voelen
) dat ik dan altijd op een of andere manier een beklemmend gevoel krijg omdat ik met mn vinger in mn hals loop te porren (en een beetje op mn luchtpijp duw ^^) en daar krijg ik t spaans benauwd van..eerste 15 seconden gaat mn hart een stuk langzamer dan de laatste 15 seconden bijvoorbeeld

eind vorig jaar een aantal metingen in een practicum voor school moeten doen, daar had ik elke keer (3 verschillende meetinstrumenten) een vrij lage hartslag. (rond de 55 geloof ik)
verbaasde me, want ik heb de conditie van een dode koe, en doe amper aan sport (behalve 1 uurtje paardrijden in de week).
zo'n extreem sport hart moet je overigens niet al te blij mee zijn...
die dikke spierwand kan je later flink in de weg zitten!
heb trouwens vorig jaar zo'n sporthart in handen gehad..sodeju wat was dat ding groot vergeleken met 'normaal' zeg! (je hebt natuurlijk wel grote en kleine harten , maar die was echt een gigantisch ding).
( hm ja, ons vak ging oa over het hart ja, zoals je merkt
)
Humeur is naar omstandigheden best goed, gewoon lekker relaxt en ontspannen.

maar heb ook laatste tijd veel last van stress enz...