Divacup

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Divacup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 18:34

Bah ... wassen of SCHOONVEGEN ????

Gadverdamme, dus ff tissue erover en hoppa de kast in? Misselijk

Nee doe mij maar tampons Haha!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 18:41

Niet elke wc zit water...

dus moet je eerst de wc uit, (lekker als er zo'n rij staat Tong uitsteken ),wassen en weer de wc in...

Nee, doe mij maar gewone tampons...red ik me prima mee.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 18:47

Jullie vergeten dat hij niet zovaak verschoond hoeft te worden als een tampon

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 18:48

Het zal wel.

Maar ik vertrouw het (nog) niet Bloos

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:57

Annemeik schreef:
PinkyBubble schreef:
ellen-de-wat-hoeveel-tampons??? Koe

http://www.ellentampons.nl/ Haha!

hihi ik ook!
De divacup lijkt me niet zo fijn. Ik vind het geen fijn idee dat ik het ding helemaal niet voel, want dan vergeet ik hem dus Clown En dat tuutje, steekt dat niet uit?
Het lijkt me wel het proberen waard, maar ik vind het idee van hergebruiken wat vies en onhiegienisch.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:40

PinkyBubble, ik heb heus wel die link geopend. Vind het gewoon niets. Dat kan toch?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 22:31

auk schreef:

Tsja maar stel dat je op de 2e dag van je menstruatie zit (bij mij altijd de ergste dag) en je loopt een hele dag in een pretpark, om maar iets te noemen... Het ding moet toch een kéér verwisseld worden op die dag lijkt mij zo, zeker omdat je menstruatie dan erg heftig is. Sta je daar bij de fontijntjes om dat ding leeg te gooien en om te spoelen, met 10 man om je heen Nagelbijten / Gniffelen Lijkt me toch niet ideaal op zo'n moment Tong uitsteken Ik houd het maar bij tampons, denk ik.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 11:01

het lijk tmij een onding.
Als er op de site staat dat hij tussen de 4 en 8 uur verschoont en schoongespoeld moet woren... doe mij maar een tampon.
Wat als dit ding eruitvalt, zal een lekkere bende gaan worden Clown

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 12:19

Annemeik schreef:
PinkyBubble schreef:
ellen-de-wat-hoeveel-tampons??? Koe

http://www.ellentampons.nl/ Haha!

Die bevallen mij heel goed! Had een proefpakketje. Helaas vind ik ze veel te duur!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:28

Lijkt me een groot ding dat je daar beneden erin moet wroeten. Ben blij dat ik minitampons gebruik, moet er niet aan denken om zo een groot geval erin te steken! Maar wel een goede oplossing voor mensen waarbij een dikke tampon er al uitglijd Ja

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 21:31

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onhygiënisch klinken. Clown

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:01

Eerlijk gezegt moet ik er niet aandenken... wellicht ook omdat ik nooit tampons gebruik en dus sowieso tijdens de menstruatie nooit wat inbreng...
En ook hoef je m niet zovaak schoon te maken... je zal maar net wel een keer bij openbare toileten zijn waar ze geen kraantjes in de toilethokjes hebben...enkel even afvegen lijkt mij toch niet zo schoon.. Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 17:44

Het zal misschien wel beter zijn...maar het lijkt me echt heel vies dat steeds schoon te maken Misselijk
En op werk/school indd echt niet handig!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 18:18

Mas schreef:
auk schreef:

Tsja maar stel dat je op de 2e dag van je menstruatie zit (bij mij altijd de ergste dag) en je loopt een hele dag in een pretpark, om maar iets te noemen... Het ding moet toch een kéér verwisseld worden op die dag lijkt mij zo, zeker omdat je menstruatie dan erg heftig is. Sta je daar bij de fontijntjes om dat ding leeg te gooien en om te spoelen, met 10 man om je heen Nagelbijten / Gniffelen Lijkt me toch niet ideaal op zo'n moment Tong uitsteken Ik houd het maar bij tampons, denk ik.

Stel dat je op die ene dag dan even tampons/maandverband gebruikt i.p.v. dit geval.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 18:37

Huilen van het lachen Ik dacht bij Divacup aan een wedstrijd voor wie de grootste diva van Nederland was, en dat je dan de divacup kon winnen ofzo ROFL

Goed ontopic: Ik ga 'm niet gebruiken Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 19:03

Sjonniej schreef:
Mas schreef:

Stel dat je op die ene dag dan even tampons/maandverband gebruikt i.p.v. dit geval.

Nou.. nee, ik hou het gewoon bij tampons, dit ding vind ik veel te omslachtig, tijdens mijn menstruatie voel ik me
al niet tof, dan heb ik niet veel zin om nog eens met dat gekke ding te gaan staan prutsen
En dat schoonmaken lijkt mij gewoon helemaal niks, pretpark of niet.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 19:34

Ik denk wel dat ik het zou willen proberen, maar ik denk niet dat ik het echt ga gebruiken Lachen
Op school hebben we inderdaad geen kraantjes in de toilethokjes zelf, en ik zie mezelf toch niet dat ding staan uitspoelen waar iedereen bijstaat, om vervolgens het toilethokje weer binnen te wandelen Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:17

ik heb echt nog nooit kraantjes in wc hokjes gezien (behalve dan bij mij thuis, maar dus nog nooit bij wc's op scholen/universiteiten/cafe's enz).

het idee is wel goed denk ik, maar ik denk dat ik er ook te onhandig voor ben..
en het lijkt een beetje onhygienisch ja, maar misschien is dat alleen omdat het 'nieuw' is, anders dan wat we tot nu toe gewend zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:43

Zoiets was er toch ook al? Een zakje met zon roze rand eromheen?
Zelfde idee.