Gadverdamme, dus ff tissue erover en hoppa de kast in?

Nee doe mij maar tampons

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Annemeik schreef:
auk schreef:Jullie vergeten dat hij niet zovaak verschoond hoeft te worden als een tampon
Annemeik schreef:
Mas schreef:auk schreef:Jullie vergeten dat hij niet zovaak verschoond hoeft te worden als een tampon
Tsja maar stel dat je op de 2e dag van je menstruatie zit (bij mij altijd de ergste dag) en je loopt een hele dag in een pretpark, om maar iets te noemen... Het ding moet toch een kéér verwisseld worden op die dag lijkt mij zo, zeker omdat je menstruatie dan erg heftig is. Sta je daar bij de fontijntjes om dat ding leeg te gooien en om te spoelen, met 10 man om je heenLijkt me toch niet ideaal op zo'n moment
Ik houd het maar bij tampons, denk ik.
Sjonniej schreef:Mas schreef:
Tsja maar stel dat je op de 2e dag van je menstruatie zit (bij mij altijd de ergste dag) en je loopt een hele dag in een pretpark, om maar iets te noemen... Het ding moet toch een kéér verwisseld worden op die dag lijkt mij zo, zeker omdat je menstruatie dan erg heftig is. Sta je daar bij de fontijntjes om dat ding leeg te gooien en om te spoelen, met 10 man om je heenLijkt me toch niet ideaal op zo'n moment
Ik houd het maar bij tampons, denk ik.
Stel dat je op die ene dag dan even tampons/maandverband gebruikt i.p.v. dit geval.