Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mayoinlove schreef:als je het voor een lange tijd styl wilt hebben kan je ook bij een kappersgroothandel straighter kopen van verschillende merken blijft langdurig werken moet je erin smeren en blijven kammen volgens mij een half uur maar dan ook het resultaat dat je wel een paar maanden glad en styl haar hebt.. pb voor het merk zou ik zeggen dan kan ik ze opzoeken.
dit gebruiken veel donkere meiden vanwege hun pluis haar ik heb het ook wel eens gebruikt om een mislukte permanent eruit te halen in 1 woord PERFECT!!!
Roosii3jJ schreef:mayoinlove schreef:als je het voor een lange tijd styl wilt hebben kan je ook bij een kappersgroothandel straighter kopen van verschillende merken blijft langdurig werken moet je erin smeren en blijven kammen volgens mij een half uur maar dan ook het resultaat dat je wel een paar maanden glad en styl haar hebt.. pb voor het merk zou ik zeggen dan kan ik ze opzoeken.
dit gebruiken veel donkere meiden vanwege hun pluis haar ik heb het ook wel eens gebruikt om een mislukte permanent eruit te halen in 1 woord PERFECT!!!
Is dat niet heel slecht voor je haar?