Wees blij met een moeder die aan je denkt of je niks vergeet en zich zorgen om je maakt..
Vele zullen graag zo'n moeder hebben..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
brittje88 schreef:Denk dat je achteraf toch wel blij zou zijn dat je moeder erbij was. Je kan je behoorlijk beroerd gaan voelen en dan is zo'n zorgende moeder toch wel fijn. Ook vooraf omdat je zelf helemaal gaat stressen en er dan toch nog iemand is die normaal na kan denken en voor de spullen kan zorgen die je nodig hebt.
Tlijkt me toch wel erg een kwestie van een pubertje
gripala schreef:maar toch voelt het fout, wanneer ik met haar ben als het over zulke dingen gaat. ik voel me de laatste tijd alleen lekker wanneer ik alleen ben, maar zodra zei in de buurt is, dan is het gelijk weer een naar gevoel.
Thats_Me schreef:Maar je kunt niet wegnemen dat je moeder om je geeft en een kind in het ziekenhuis voor een operatie is voor een moeder erg zwaar hoor..
gripala schreef:Avenance schreef:Ik bedoel eingelijk als je thuis bent, na zo'n operatie kan je met vier dagen ziekenhuis echt nog niets hoor.
Kun je niet iemand anders meenemen, een tante, of goede vriendin, om je gerust te stellen.
Zal je moeder zich gewoon niet ontzettend zorgen maken over je, bedoel, je bent wel haar dochter en zo'n operatie is niet niks.
ja ze is TE bezorgt over me, en ik kan het niet meer aan om als een baby behandeld te worden.
(neem je wel een boek mee dan kun je wat lezen in het ziekenhuis) allemaal van die dingen, waar ik van ontlof als ze het nog 1 keer zeg. heb je wel je tandenborstel mee? op een toon alsof ik 2 jaar ben.