te zwaar

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

waterval123

Re: te zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:38

Waarom plaats je dan zoveel foto's aan 1 of 2 was het ook te zien hoor..
kijk eens om je heen er zijn mensen veel dikker dan jij bent, dat zie je zelf toch ook? of denk ik nou zo krom

edit: typo
Laatst bijgewerkt door waterval123 op 04-10-08 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:38

Gewoon je BMI een beetje in de gaten houden zolang die goed is hoef je je in principe geen zorgen te maken.

Vind zeker niet dat je aandacht trekt hoor. Was vroeger ook extreem onzeker over mijn gewicht terwijl er toen helemaal geen reden voor was.
Jammer dat er veel reacties komen die wel erg over de top zijn.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:39

Oh my god als jij te dik bent dan zou ik echt gigantisch zijn! Nee echt hoor kind ga is lekker naar de Mac Vork , geniet van het leven en maak je niet druk je bent ab-so-luut niet te dik, je komt zelfs niet in de buurt..

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:40

janou schreef:
Jaimyliefje schreef:
Ja nou inderdaad, je bent echt een vet murmel.
Ik heb nog nóóit zo'n dik iemand gezien, nou nou.. Rolleyes

Pling Anorexia is echt een súper uitkomst, schijnt in ongeveer 50 procent van de gevallen te werken, de andere helft gaat dood.
Maar ach, wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch?

Hamer

ik heb echt zkr geen anorexia. ik eet heel veel. en dat is ook te zien aan mij lichaam (billen!!!)

Pling daarom raad ik het ook aan natuurlijk.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:40

super tip Jaimyliefje!
heb het ook gedaan werkt super

janou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 23:41

[/quote]

Helaas heeft moeder de natuur beslist dat je na die leeftijd nog wat meer heupen en dergelijke krijgt, dat noemt men vrouwelijke vormen, ipv een kinderfiguur. Zelfs ik heb daar gelukkig last van, terwijl ik toch echt tante Sedonia ben.[/quote]

dat is juist ook een beetje mijn probleem, omdat ik zo klein ben
jullie moeten weten dat ik dit niet doe om aandacht, (ik ken jullie toch niet) maar gewoon om te kijke of sommige mijn probleem nog meer kenne

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:41

janou schreef:
Jaimyliefje schreef:
Ja nou inderdaad, je bent echt een vet murmel.
Ik heb nog nóóit zo'n dik iemand gezien, nou nou.. Rolleyes

Pling Anorexia is echt een súper uitkomst, schijnt in ongeveer 50 procent van de gevallen te werken, de andere helft gaat dood.
Maar ach, wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch?

Hamer

ik heb echt zkr geen anorexia. ik eet heel veel. en dat is ook te zien aan mij lichaam (billen!!!)

als je zelf vind dat je teveel eet (wat ik niet vind.. maar goed) DOE ER DAN WAT AAN!!!
maar ga hier niet foto's (ook zoveel) plaatsen van jezelf... want je doet er veel mensen pijn mee..
want als ik het zo zie, ben ik een heeeeeeeeeeeeele dikke koe vergeleken met jou Koe

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:43

je hebt geen probleem. ieder kind wordt volwassen, ook jij dus wen er maar aan. open je ogen en kijk om je heen

janou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 23:43

Katja schreef:
Gewoon je BMI een beetje in de gaten houden zolang die goed is hoef je je in principe geen zorgen te maken.

Vind zeker niet dat je aandacht trekt hoor. Was vroeger ook extreem onzeker over mijn gewicht terwijl er toen helemaal geen reden voor was.
Jammer dat er veel reacties komen die wel erg over de top zijn.

bedankt, je ziet altijd zoveel meisje die zo'n mooi lichaam hebben, dan begin je vanzelf te denken of je niet te dik bent.

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:45

Hehe, eindelijk de aandacht waar ze om vroeg Knipoog

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:46

agg ja, dan is zij ook weer blij, probleem opgelost Lachen

janou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 23:46

wat bedoel jij nu weer,?
wrm doen jullie zo negatief?
ik zoek geen aandacht

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:47

zo komt het wel over.

wat we willen zeggen: je stelt je aan

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:47

janou schreef:
asjemenou schreef:

Helaas heeft moeder de natuur beslist dat je na die leeftijd nog wat meer heupen en dergelijke krijgt, dat noemt men vrouwelijke vormen, ipv een kinderfiguur. Zelfs ik heb daar gelukkig last van, terwijl ik toch echt tante Sedonia ben.

dat is juist ook een beetje mijn probleem, omdat ik zo klein ben
jullie moeten weten dat ik dit niet doe om aandacht, (ik ken jullie toch niet) maar gewoon om te kijke of sommige mijn probleem nog meer kenne

Wat ik wilde zeggen is dat dit probleem dus iedereen heeft!
Of je nou dik of dun bent, je lichaam veranderd gewoon, daar kun je niks aan veranderen. En zolang er nog geen vetrollen te zien zijn, ben je echt niet te zwaar.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:48

Jeetje wat ben jij dik!

Dat je het nog aandurft om zoveel foto's van jezelf te posten. Als ik zo dik was ging ik mezelf echt niet in bikini op internet zetten.

Aandacht, aandacht, aandacht.. Slapen

Lara_Silver

janou schreef:

Ok ik ga mijn vorige post maar even vergeten, meid, dit kan hard aan komen maar jij hebt al het eerste stadium van anorexia. Het is psychisch niet normaal dat iemand van jou postuur en gewicht zichzelf als bovenmatig ziet. Lees: dit is echt niet, zelfs niet voor de gemiddelde puber. Zoek alsjeblieft hulp en advies bij je huisarts en laat je vooral niet beinvloeden door de imo idiote uitspraken van je moeder. (dat ze je dikker vind geworden) Ik zeg dit omdat ik dit zelf heb mee gemaakt en zelf nu met moeite weer een bmi heb gekweekt dat enigsinds aanvaardbaar is. Mijn advies, houdt op rel te schoppen op bokt en doe er wat aan, want je komt niet over als een tiener die hulp vraagt, eerder als een verwend iemand die al meerdere mensen flink gekwetst heeft in dit topic.

Waves

Gefeliciteerd! Je wordt een vrouw Haha!
Het is heel normaal. Je bent nog in de groei en je lichaam verandert en wordt zwaarder. Dat wil niet zeggen dat je er ook dikker uit gaat zien, je zal ook nog wel wat in de lengte groeien alleen helaas gaat dat niet altijd gelijk op.

Je eet ook niet te veel voor iemand in de groei die ook nog veel moet studeren enzo. Als je uitgegroeid bent over een jaar of 3 en dan waarschijnlijk ook wat minder beweegt zou ik de soep gaan weglaten om op een stabiel gewicht te blijven.

Ik vind het overigens heel normaal en verstandig dat je je afvraagt of je een goed eetpatroon hebt en of je op een normale groeicurve zit.
Laatst bijgewerkt door Waves op 04-10-08 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Melissaaaaa

niet gek dat je onzeker bent ofzo, maar waarom zet je dan zoveel foto's neer? en kom op, je ziet zelf toch ook wel dat je niet dik bent? ook nogal stom voor de mensen die écht overgewicht hebben en dan deze foto's zien...

janou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 23:49

wrm zou ik me aanstelle, ik ben gewoon een beetje onzeker over mijn lichaam, daar kan ik ook niets aan doen

janou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 23:50

Melissaaaaa schreef:
niet gek dat je onzeker bent ofzo, maar waarom zet je dan zoveel foto's neer? en kom op, je ziet zelf toch ook wel dat je niet dik bent? ook nogal stom voor de mensen die écht overgewicht hebben en dan deze foto's zien...

om eerlijk te zijn zie je dat ook niet echt op deze foto's, dit zijn meer kleding die je slanker maken.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:51

Waarom die foto's dan? Al meerdere keren gevraagd.

Ik ben ook onzeker over mijn lichaam en haal het dus niet in mijn hoofd foto's van mij in bikini op internet te zetten, het liefst ga ik helemaal niet in bikini.

Calanddra

zo onzeker kom je niet over gezien de hoeveelheid en soort foto's die je plaatst Scheve mond

Als jij die foto's bekijkt en een dik persoon ziet, dan zou ik maar snel hulp gaan zoeken Nagelbijten / Gniffelen dan heb je dus wel degelijk anorexia.

Ik ben het er overigens ook mee eens dat het over komt als aandacht vragen. Weet je wel hoeveel mensen je hiermee kwetst?? Als jij jezelf al dik vind wil ik niet weten wat jij van mij vind Scheve mond en bedankt he...

Limanade

janou schreef:
wrm zou ik me aanstelle, ik ben gewoon een beetje onzeker over mijn lichaam, daar kan ik ook niets aan doen

een onzeker persoontje plaats geen 6 foto's van zichzelf op internet.. en al helemaaaaaaaaal niet in bikini!

Melissaaaaa

als je onzeker bent zet je geen foto's van jezelf neer in bikini, echt niet
maar het is nu wel allemaal duidelijk denk ik toch? Lachen ik ben weg hier Tong uitsteken

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:52

ag en die bikini foto's dan? die maken je zeker ook slanker.
meid luister naar de mensen hier, er is niks mis met je!