Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
janou schreef:Jaimyliefje schreef:Ja nou inderdaad, je bent echt een vet murmel.
Ik heb nog nóóit zo'n dik iemand gezien, nou nou..![]()
Anorexia is echt een súper uitkomst, schijnt in ongeveer 50 procent van de gevallen te werken, de andere helft gaat dood.
Maar ach, wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch?
ik heb echt zkr geen anorexia. ik eet heel veel. en dat is ook te zien aan mij lichaam (billen!!!)
janou schreef:Jaimyliefje schreef:Ja nou inderdaad, je bent echt een vet murmel.
Ik heb nog nóóit zo'n dik iemand gezien, nou nou..![]()
Anorexia is echt een súper uitkomst, schijnt in ongeveer 50 procent van de gevallen te werken, de andere helft gaat dood.
Maar ach, wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch?
ik heb echt zkr geen anorexia. ik eet heel veel. en dat is ook te zien aan mij lichaam (billen!!!)
Katja schreef:Gewoon je BMI een beetje in de gaten houden zolang die goed is hoef je je in principe geen zorgen te maken.
Vind zeker niet dat je aandacht trekt hoor. Was vroeger ook extreem onzeker over mijn gewicht terwijl er toen helemaal geen reden voor was.
Jammer dat er veel reacties komen die wel erg over de top zijn.
janou schreef:asjemenou schreef:
Helaas heeft moeder de natuur beslist dat je na die leeftijd nog wat meer heupen en dergelijke krijgt, dat noemt men vrouwelijke vormen, ipv een kinderfiguur. Zelfs ik heb daar gelukkig last van, terwijl ik toch echt tante Sedonia ben.
dat is juist ook een beetje mijn probleem, omdat ik zo klein ben
jullie moeten weten dat ik dit niet doe om aandacht, (ik ken jullie toch niet) maar gewoon om te kijke of sommige mijn probleem nog meer kenne
janou schreef:ik heb echt zkr geen anorexia. ik eet heel veel. en dat is ook te zien aan mij lichaam (billen!!!)
Melissaaaaa schreef:niet gek dat je onzeker bent ofzo, maar waarom zet je dan zoveel foto's neer? en kom op, je ziet zelf toch ook wel dat je niet dik bent? ook nogal stom voor de mensen die écht overgewicht hebben en dan deze foto's zien...
janou schreef:wrm zou ik me aanstelle, ik ben gewoon een beetje onzeker over mijn lichaam, daar kan ik ook niets aan doen