voelt heel zacht aan en ziet er heel natuurlijk uit. ik heb het lichtste kleurtje er van
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voelt heel zacht aan en ziet er heel natuurlijk uit. ik heb het lichtste kleurtje er van

Anneke schreef:Loop eens een Douglas parfumerie binnen en laat je adviseren.

Aranel schreef:Wat kost dat?Ik heb er een van Rimmel, stay matteBlijft goed zitten en vlekt niet. Ook niet onbelangrijk; hij laat je huid ademen en verstopt je poriën niet

suze_ schreef:ik vind de fijnste van max factor, is soort van pompje, beetje dik. je hebt er niet veel van nodig en ik smeer het gewoon als een cremetjevoelt heel zacht aan en ziet er heel natuurlijk uit. ik heb het lichtste kleurtje er van
Doe je ook lang mee en das dan wel weer handig want het is best duur Elessar schreef:Aranel schreef:Wat kost dat?Ik heb er een van Rimmel, stay matteBlijft goed zitten en vlekt niet. Ook niet onbelangrijk; hij laat je huid ademen en verstopt je poriën niet
Ik heb Maybeline Matt Mouse ofzoiets.. Had eerder een super glad huidje en nu een kop als een grindtegel.
. Jeetje dat is wel k ut zeg
. Die mousse van maybelline verstopt idd heel erg.

Annelou schreef:Van L'oreal, erg fijn

Achter op de tube staat:
Caprice_ schreef:Ik heb zelf de foundation van Miss Sporty en dan de variant So Clear.
Ik moet zeggen dat deze echt super goed is, hij is absoluut niet duur!! 3,99 gok ik zo.
Ik heb zelf een hele vette huid en deze maakt het huist minder vet en je krijgt er
geen puistjes van.![]()
Zelf gebruik in nummer 2 van kleur, deze is een beetje pastel beige dusje krijgt er niet
zo'n rare oranje kleur vanAchter op de tube staat:
- absorbeert overmatige talg van de huid
- minimalizeerd plekjes, puistjes en rode vlekken
- helpt om het glimmen van de huid onder controle te houden
Ik vind dit dus echt een hele goede foundation en dit is zeker een aanrader.
En voor de prijs kun je hem zeker een keertje proberen!!![]()
Dit is een plaatje ervan:
http://www.coty.sk/images/sklady/39000271_M.jpg
)
Gebruik 'm alleen met uitgaan trouwens.