Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
russel schreef:Dat aankomen is je eigen verantwoording, het afvallen daar helpt ze je mee.
secricible schreef:Dat is flauwekul. Een goed dieet zorgt er voor dat je kilo's kwijt raakt, maar dat deze er ook af blijven!
Als je naderhand weer aan de taart, koek en gebak gaat dagelijks, oke, dan is het je eigen verantwoording.
Jildau schreef:Ik vind het ook raar dat er 1 schema is voor iedereen. De een sport meer dan de ander en heeft dus meer nodig. Je hebt mensen met een kantoor baan en mensen met een baan waar je de hele dag in beweging bent. Je kan mij niet wijsmaken dat al deze mensen hetzelfde eet-patroon nodig hebben.
Menino schreef:Er zullen best mensen zijn bij wie het 'past' , maar als je 2.5 kg per week afvalt lijkt me dat dus niet echt gezond...
En mensen die zogenaamd sonjabakkeren voor hun gezondheidGa dan gewoon naar een dietist, dan weet je iig zeker dat je gezond bezig bent.
Sonja bakker is meer voor mensen die gewoon zo snel mogelijk maatje 36 willen en dat heeft imo niets meer met gezondheid te maken
Relaxed schreef:Ik heb haar dieet een tijdje gevolgd en ben toen vrij rap flink wat kilo's kwijt geraakt. Echter zei mijn gezonde verstand meteen al dat ik veeeelste weinig binnenkreeg. Ik ben 1,80 m lang en "mocht" op sommige dagen nog geen 1000 kcal..