Edit: Ik heb ook echt een hekel aan de kapper, vind het altijd te kort daarna

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fiekhe schreef:Ik ken het ook wel.
Er zijn dagen dat ik me 120 % (bij wijze van spreken) voel en het gevoel heb dat ik de wereld aankan, dat ik mezelf mooi vind en aanvaard. En dat anderen dat ook doen. Maar er zijn ook dagen dat ik over àlles onzeker ben; over wat ik moet aantrekken, over mijn haar, over mijn uitspraken, of ik de test wel kan, over spreekoefeningen en ga zo maar door. Dat je het gevoel hebt dat iedereen je lelijk vindt.. Zeer vervelend, wat doe je eraan? Ik ben wel wispelturig en heb veel last van stemmingswisselingen, dus het heeft daar ook wel mee te maken of ik zelfzeker (lekker in mijn vel, vrolijk) of onzeker ben.
solina schreef:ik voel me ook bijna altijd lelijk als ik naar me eigen kijk walg ik van me zelf en dat is maar een hele enkele keer niet zo.
ik vind me gezicht niet mooi mijn ogen en mijn neus staat scheef en die is ook nog groot.dan heb ik een rode plek naast mijn eus.
ik heb een beugel en ook nog kleine borsten een platte kont en tot overmaat van ramp scheve benen..dus ja ik voel me zeker onzeker..
als ik het geld had deed ik mijn neus en borsten gelijk veranderen.
Angie_ke schreef:De H&M pashokjes zijn echt verschrikkelijk, slechte belichting flateert niemand vrees ik...
Jildau schreef:Mijn maandelijkse feestje komt er dus aan.. Heb al 2 dagen pijn in mn hoofd en moet de hele tijd aanhoren hoe wit ik zie. Ook heb ik dan altijd het idee dat ik dikker ben dus voel me op dit moment alles behalve knap.
Wat bij mij vaak helpt is douchen, na het douchen voel ik me altijd goed!
Flutterby schreef:Jildau schreef:Mijn maandelijkse feestje komt er dus aan.. Heb al 2 dagen pijn in mn hoofd en moet de hele tijd aanhoren hoe wit ik zie. Ook heb ik dan altijd het idee dat ik dikker ben dus voel me op dit moment alles behalve knap.
Wat bij mij vaak helpt is douchen, na het douchen voel ik me altijd goed!
ik heb ook altijd het idee dat ik rond die tijd echt enorm opzwel oid
(is ook zo? dan zit mijn broek écht niet lekker)
Mitchall schreef:Tja, als ik op de fiets zit word er meestal door groepjes jongens naar me gefloten,
Maar als er iemand iets onaardigs naar me roept, word ik ontzettend onzeker![]()
Bekijk me elke dag in de spiegel, als er ergens ene spiegel hangt, meteen kijken of ik een puistje heb..
Ik heb het zelfde als jullie
Flutterby schreef:nogal.. mannen zouden eens ongesteld moeten worden
zouden ze dan 5 dagen ziek op bed liggen?