Cyntje schreef:Ik heb ook 11 punten
Loop ook al erg lang met allerlei klachten. Na de endoscopie kwam men tot de conclusie dat ik gewoon simpel PDS moest hebben maar nu twijfel ik toch wel...
Ik heb ook 11 punten Cyn.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cyntje schreef:Ik heb ook 11 punten
Loop ook al erg lang met allerlei klachten. Na de endoscopie kwam men tot de conclusie dat ik gewoon simpel PDS moest hebben maar nu twijfel ik toch wel...
wino schreef:vitamine b12 en 6 zitten in de hpu in pillen.
wino schreef:Gossie, wat een herkenbaar verhaal. Ik heb ook een lekkende darm erbij maar heb daar medicijnen voor. Jij niet????
Idd het is allemaal zo duur. Het heeft mijn ouders al duizenden euros gekost. Krijg jij geen uitkering? En wat zijn jouw klachten precies? ALs je last van je buik hebt is het misschien slim om een allergie test te doen qua eten. Jouw verhaal kan het mijne zijn. Hoe is jouw lekkende darm ontdekt? De mijne via een microscoop en dan leggen ze je bloed op en plaatje. En dan kunnen ze je bloed bekijken. Veel beter dus als bloedprikken.
Angie_ke schreef:Ik ken het. Maar als hun een griepje hebben dan moet iedereen het wetenGelukkig heb ik m'n ouders nog, die begrijpen het wel omdat ze me ook dagelijks zien, m'n familie daarentegen vraagt soms maanden niet hoe het met me gaat...
Lang leve m'n paardjes, zij zijn er wel altijd voor me...
wino schreef:Ik ken het. Maar als hun een griepje hebben dan moet iedereen het weten![]()
Dat dieet is niet voor altijd maar voor je opknap periode. Ik ken een meisje die nu helemaal beter is.
Stiekem een heeel klein stukje taart kan denk ik geen kwaad![]()
![]()
Idd de paardjes, die zorgen er tenminste voor dat je de deur nog uitkomt... En je word gelijk weer vrolijk.
Is jouw suiker ook te laag?
Ik weet niet of ik beter word. De behandelingen hier zijn nogal wazig. Ik heb pillen maar ik ben vooral opgeknapt door te oppassen me suikers en vetten. Ik probeer die echt te vermijden want ik ben er allergisch voor, net als zuivel en nog een hele waslijst.