Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jurjen schreef:Hmm balen. Ik weet hoe je je voelt.
Ik was ook altijd erg moe en zat ook te denken aan bloedarmoede. Na bloedprikken kwam er uit dat ik Pfeiffer, afwijkende schildklier waarde en hoogste categorie hooikoorts had, allemaal tegelijk. Dus de doktoren vonden 't niet echt raar dat ik zo moe was.
Maar 't mooie van Pfeiffer is dat het vanzelf weer over gaat. Het is even lastig om de periode door te komen, maar denk maar zo: Als je 't eenmaal hebt gehad, zul je er nooit weer last van hebben.
Christel3 schreef:Echt joh? dat is wel heel erg vervelend dan!
Maar is er echt helemaal niks geen medicijn ofzo voor?
Gewoon rusten en gezond eten?
MissPromiss schreef:Jurjen schreef:Hmm balen. Ik weet hoe je je voelt.
Ik was ook altijd erg moe en zat ook te denken aan bloedarmoede. Na bloedprikken kwam er uit dat ik Pfeiffer, afwijkende schildklier waarde en hoogste categorie hooikoorts had, allemaal tegelijk. Dus de doktoren vonden 't niet echt raar dat ik zo moe was.
Maar 't mooie van Pfeiffer is dat het vanzelf weer over gaat. Het is even lastig om de periode door te komen, maar denk maar zo: Als je 't eenmaal hebt gehad, zul je er nooit weer last van hebben.
Tsja als het over gaat.. tis wel erg mooi gezegd maar ik loop er al ruim anderhalf jaar mee en waarschijnlijk gaat het niet over omdat het chronische vermoeidheid kan veroorzaken als je lichaam er niet bovenop komt
Jurjen schreef:Maar 't mooie van Pfeiffer is dat het vanzelf weer over gaat. Het is even lastig om de periode door te komen, maar denk maar zo: Als je 't eenmaal hebt gehad, zul je er nooit weer last van hebben.
Christel3 schreef:Zo heel erg vervelend joh! Dat je nu weer allemaal testen heb enzo, en dat het al bijna zeker is dat je een vermoeidheids ziekte heb!
Ik ga zeker uitkijken dan. Ik heb ook vanochtend de HA gebeld, alleen was hij er niet. Ik moet morgen tussen 1 en half 2 terug bellen. Dan schrijft hij een brief, voor het ziekenhuis en kan ik gelijk gaan prikken! Met een beetje geluk weet ik het dan volgende week. De doktersassistente zei ongeveer 3 dagen voor ik de uitslag weet. Is dat dan 3 werkdagen of gewoon met het weekend erbij?
verootjoo schreef:Jurjen schreef:Maar 't mooie van Pfeiffer is dat het vanzelf weer over gaat. Het is even lastig om de periode door te komen, maar denk maar zo: Als je 't eenmaal hebt gehad, zul je er nooit weer last van hebben.
Sinds ik pfeiffer heb gehad, ben ik elk jaar de hele winter dood en doodmoe, ziek zwak en misselijk, en compleet kapot. Als je eenmaal pfeiffer hebt gehad, kom je er echt niet zo makkelijk vanaf hoorIk heb het er nu al 2 jaar last van. Het blijft altijd een beetje in je lichaam zitten.
Cathelijne schreef:verootjoo schreef:
Sinds ik pfeiffer heb gehad, ben ik elk jaar de hele winter dood en doodmoe, ziek zwak en misselijk, en compleet kapot. Als je eenmaal pfeiffer hebt gehad, kom je er echt niet zo makkelijk vanaf hoorIk heb het er nu al 2 jaar last van. Het blijft altijd een beetje in je lichaam zitten.
Het kan anders ook heel snel gaan. Ik was met 2 weken héél véél rust over het zwaarste punt heen (was precies met Kerst). heb daarna wel nog rustig aan gedaan met werken, ben in januari eerst met halve dagen begonnen en eind februari werkte ik weer volledig.
M'n vriend heeft lang geleden al Pfeiffer gehad en ook hij was er snel vanaf. Is echter wel het feit dat de mensen die het kort hebben vaak niet bij de HA komen omdat ze denken dat het een gewoon griepje is. Het is dus minder bekend dat het ook snel kan gaan.
Christel3 schreef:Nou ik heb eindelijk de uitslag van het bloedonderzoek. En er is niks aan de hand zeggen ze. Alles was goed!
jammer alleen dat ik me zo niet voel zeg.
Ik kijk het nog maar een par weken aan, rustig aan doen enzo. Maar leuk is het niet. Ik ben allang blij dat ik geen pfeiffer heb, maar nu weet ik alsnog niks.
Wie heeft dit ook gehad?
verootjoo schreef:Ik heb pas van iemand gehoord over MORA-therapie. Dat schijnt heel goed te werken bij vermoeidheidsklachten. Hoor er al van meerdere mensen over. Ik ga binnenkort bellen voor een afspraak. Kan het altijd proberen, baat het niet dan schaadt het niet
Ik denk ik meld het even in dit topic