Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_PassoaJus schreef:absque_dubio schreef:Die krullers blijven anders wel een stuk beter zitten dan een krultang.![]()
En geloof mij, niet alle kappers geven je garantie op je permanent. Als zei het afraden, en je wilt het toch laten zetten, dan is dat voor eigen risico.
Wat je zou kunnen doen, is je haar een stuk korter laten knippen, meer en kortere laagjes, uitdunnen, en de kleinste keuze van rolletjes voor het permanenten (je hebt verschillende maten, dan moet je de kleinste doen).
Ik wil geen kleine krulletjes, dan begin ik denk ik op een schaap te lijken.![]()
Pfft, ik wil het zo graag. Moet nog maar eens héél goed gaan nadenken.
Jana_en_Ik schreef:Ik weet alleen dat mij kapper het ook altijd heeft afgeraden... Ik heb ook erg dik en zwaar haar met daarbij ook nog eens een slag in mijn haar van mezelf. Een permanent zou volgens hem dan ook niet mooi komen uit te zien, maar meer als een mislukte poedel met veel kroes. Ik kon beter voor een keer zelf flink aant stylen gaan voor wat meer krul. Dikke kans dus dat je je wens voor permanent zult moeten laten varen...