wel of niet naar huisartsen post

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ikima

Re: wel of niet naar huisartsen post

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 20:43

Hoe is het nu met je, ben je al thuis inmiddels?

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 23:20

Hallo..
nee ik lig nog steeds in het ziekenhuis en blijf voorlopig nog even.
ik ben ngo niet beter geworden Boos!,
gaat nu ook weer slecht ben nu benauwd terwijl ik een uur geleden verneveld heb, werd na 5 min al benauwd.
echt klote. maarja

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 23:26

als je het niet erg vind vraag ik het toch, heb je nou altijd al astma gehad of is het pas gecontateerd? bij mij is het op latere leeftijd pas naar voren gekomen en heb ik ook echt een periode mee gemaakt dat ik niet eens meer kon fietsen enzo ik ben er nu gelukkig wel wat overheen, weet nu hoe ik er mee om moet gaan zeg maar............

ik hoop trouwens ook echt dat je gestopt bent met roken nu......

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 10:47

ik heb astma al vanaf mijn 6e., is nooit zo erg geweest sinds april is het zo erg op komen zetten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 10:49

He Relien ik hoop iedere keer wat goed nieuws van je te mogen horen, maar we moeten nog even wachten zie ik. Volhouden hoor!

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 20:24

vind het leuk te horen dat je mij een beetje volgt en dat je hoopt op goed nieuws,. steunt me erg,
maar gaat nog steeds niet goed. ik ga wel langzaam vooruit krijg nu alleen nog rotter nieuws erbij het gaat niet goed met mijn pony. hij valt heel erg in Boos!, ik vind het echt erg wil zo graag naar huis vond hem er al sleht uit zien in de 5 dagen dat ik thuis was

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:40

Je bent dus blijkbaar te vroeg naar huis gestuurd. Wat naar dat je pony zo terug valt, dat kun je er net niet bij hebben. Is er niemand anders die naar je pony omkijkt en goed verzorgt?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:45

Ongeluk komt nooit alleen... Straks gaat alles beter Ja Is er al nieuws wanneer je naar Zwitserland kan?

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 12:59

ze hebben me niet te vroeg naar huis gestuurt ikima maar ze konden mij niet meer beter krijgen dan ik was. en in het ziekenhuis was ik op zich stabiel toen. maar dit is al de 3e opnamen in 13 weken ong. er is iemand die goed voor me pony zorgt maar ik kan toch zelf het beste zien wat hij nodig heeft. of hij bv een deken op moet enz..

ik heb goed nieuws over zwitserland poes Haha!
maandag heb ik op heidenheuvel (astmacentrum hier in Ned) een beoordelings gesprek en dan gaan ze kijken of ik naar davos kan, mijn longarts en ik gaan nu knokken om mij een beetje stabiel te krijgen voor maandag Tong uitsteken blijf dus nog even aan de prednison maar eindelijk vooruit gang en vooruit zicht

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 13:10

Spannend, ik ga voor je duimen!

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-08 16:04

Er is nieuws..
Ben gister op gesprek geweest. en naja.. dat ging eigenlijk heel goed. ik ga mischien volgende week dinsdag naar davos.
als de verzekering dan op tijd klaar is,. zo niet dan ga ik over 4 weken, maar mijn longarts (die in davos heeft gewerkt) ziet het wel positief in dat ik volgende week ga.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 16:07

Ik neem aan dat je naar Davos gaat aangezien je Zwitserland zegt...

Mijn zus heeft daar ook een half jaar doorgebracht en het heeft haar erg geholpen Ja
Sterkte daar!

Edit: ik zie inderdaad dat je Davos bedoelt Clown

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 17:08

eindelijk een beetje goed nieuws!!!
Hoop echt dat ze daar wat voor je kunnen doen!!!
Sterkte daar.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 13:27

morgen lig ik er voor de 3e x alweer 4 weken in Boos!.
ik dacht vrijdag wel met ontslag te mogen maar daar was mijn longarts het nog niet mee eens. nu ga ik wel smiddags naar huis maar ik kom telkens heel benauwd weer terug in het ziekenhuis.
dinsdag naar daVos gaat niet meer door . mijn verzekering heeft nog geen groenlicht gegeven dus waarschijnlijk pas 4 november naar davos. wel komt vrijdag een maatschappelijk werker van davos langs om de opnamen door te spreken. ik hoop morgen wel met ontslag te kunnen alleen zullen er wel goede medicatie bij moeten. omdat ik dus gewoon heel snel weer flink benauwd word thuis.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 13:53

Dat is alweer een aardige tijd dat je in het ziekenhuis ligt.
Belachelijk dat de verzekering het niet goed heeft gekeurd want een dag in het ziekenhuis kost ook behoorlijk wat, misschien dat die maatschappelijk werker wat meer kan bereiken.

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:24

He wat balen meis! Vond dit topic weer terug... Je hebt wel even wat tegenslagen zo zeg. Jakkie! Hopen dat je in Davos wel goed op kunt knappen! Hoe is het nu met je pony dan? Gaat dat alweer wat beter?

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 10:30

Nou ik hoopte vandaag dus lekker naar huis tekunnen krijg ik weer een klote nacht. 3x moeten vernevelen en maar anderhalf uur kunnen slapen. komt de longarts ja wil eerst een longfunctie en no meting en dan kijken we woensdag nog wel :'(. ik wil niet tot woensdag wachten.

@ princesje : met mijn pony gaat het redelijk goed hij mist me vlgns mij Lachen. ik was van het weekend natuurlijk even thuis en alle 2 de keren dat ik langs kwam ging hij hiniken maar hij word wel goed verzorgt door een vriendin van mij

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:29

He gelukkig maar! Wat vervelend dat je weer niet naar huis kunt... ik kan niet zoveel voor je doen maar ik denk wel aan je! Hopen dat je toch weer snel opknapt! Ach gut