Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pinuts schreef:vind altijd op bokt dat er overdreven gereageerd word op maandverband, zo vies! zo walgelijk! Pff.. als je op tijd omwisseld, je elke dag wast.. en die paar daagjes.. ach:)
Unwritten schreef:Maar verschuiven doet het echt niet zomaar, je plakt het toch vast in je ondergoed?
Pluizebolpum schreef:Unwritten schreef:Maar verschuiven doet het echt niet zomaar, je plakt het toch vast in je ondergoed?
Dat had je moeten zeggen tegen mijn maandverband. Al zette ik het vast met nietjes, bouwkit en secondelijm, dan nog kon ik 't achter mijn oren gaan terugvinden (en je wilt al helemaal niet weten hoe dat 's ochtends eruit zag). Ik geloof dat maandverband nogal fobisch reageert op mijn onderkant. Verschillende soorten en maten, zelfs met verschillende soorten ondergoed geprobeert en allemaal probeerden ze te ontsnappen.
Tampons voor mij dus, en ik slaap al zo'n jaar of 20 met een tampon 's nachts en leef nog steeds.![]()
Maar het is gewoon maar net waar je je lekker bij voelt, voor de een is dat maandverband, voor de ander tampons...
Bellatrix schreef:Oh, neehoor, ik helemaal niet...vind maandverband zo smerig.
Ik gebruik altijd tampons...
Sassieja schreef:Bellatrix schreef:Oh, neehoor, ik helemaal niet...vind maandverband zo smerig.
Ik gebruik altijd tampons...
Nou ik ook.
Wie dat uitgevonden heeft...vieze gevallen.