Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
heb ook wel eens vaker een of andere gekke kleur of gek iets erop
Niese1987 schreef:Ik heb acrylnagels en op dit moment met gouden tip en donkerbruine tijgerstrepen. Erg mooi! Ik heb kunstnagels omdat ik een die-hard nagelbijter ben en dit is het enige waar ik niet doorheen bijt.
yakima schreef:ik doe ze zo'n 3x per week een ander kleurtje geven.
op moment heb ik felrood met zilverstreepje in het midden. krijg er erg veel reacties op en mensen vinden het echt supermooi!
Flew schreef:Ik vind dat french manicure er een beetje eng uit zien.
Geef mij maar gewoon een kleurtje, maar dan niet op mijn eigen nagels, tenzij iemand iets uitvindt waardoor er nooit krassen in de nagellak komen.

ma_rie_tje schreef:wat ook helpt is de hydrating nail gel van herome.
Is een gel die in je nagels trekt waardoor ze (veel) minder snel gaan splijten
Ideaal
Verde rnu even geen nagellak op
Flew schreef:Ik heb nu overigens wel weer zin om mijn nagels te lakken, maar ik weet nu al dat het frustrerend wordt.

MandyR schreef:Ik doe eigenlijk helemaal niets met mijn nagels. Laat ze gewoon groeien tot ze breken en dan even de haakjes wegknippen of bijvijlen. Ik heb dus ook 10 verschillende lengtes.
Wel haal ik iedere dag het "rouwrandje" weg omdat dat er zo vies uitziet.
Rond de feestdagen kan ik er wel eens lak op doen en dat is dan een heel zachte kleur of doorzichtig met glitters. Meestal mislukt het dan ook enigzins en krijg ik enorme strepen of ik kan niet stil zitten tot het helemaal droog is.