@ ivy_power, ik heb die avond 1 paracetamol geslikt

Slik die normaal trouwens nooit want ik ben niet zo van het pillen slikken sinds ik zo lang zoveel medicijnen heb gehad.
Melk heb ik líters gedronken ivm mn beschadigde maagwand(ook bij teveel aan maagzuur helpt een glas melk drinken vaak wel) maar in die tijd zijn mn darmklachten echt extreem geworden!
@joyce, 1 drankje per uur heb ik die avond gehad, en een paar colaatjes tussendoor, dat vind ik niet veel.
Was dan ook niet aangeschoten of wat dan ook

gemiddeld wordt er toch wel ieder kwartier/halfuur drank gehaald, dat tempo waag ik me nog maar even niet aan!
Als ik moet rijden drink ik trouwens helemaal niets, ja cola/spablauw

'vroeger' toen ik nog 3x per week ging stappen en nergens last van had bestelden we altijd per persoon 2 shotjes & een wodka redbull per keer, en dan ging er dus héél wat drank doorheen, bestelden toen ook iedere 20 minuten wel iets ofzo...
En ook toen nooit een 'black out' of wat dan ook gehad van de drank, ken mn grens gelukkig en kan veel hebben voor t misgaat(mn moeder en zus zijn na 1 of 2 wijntjes al licht in hun hoofd

je zal mij niet zwalkend en met dubbele tong pratend op straat aantreffen na een avondje stappen!
Al kan ik het net zo leuk hebben zonder drank hoor!
Ben met carnaval 2x een avond de bob geweest
Wit/bruin brood is ook zoiets ja, afbak broodjes gaan wit erg goed, maar gewoon brood/broodjes gaat bruin beter.
Maar heb een hele tijd voornamelijk crackers en eierkoeken en liga's enz gegeten(lag toen toch 24/7 op bed ivm pfeiffer dus dan heb je ook geen grote hoeveelheden eten nodig) en dat ging eigenlijk wel erg fijn!
Het liefst zou ik dus idd brood weglaten, maar ik heb zo snel honger en ben dan misselijk van de honger.
Lust bijna niets van aardappels/pasta's enz dus ja dan is brood toch wel iets wat ik nodig heb om genoeg te eten, en nu gaat t ook een stuk beter sinds ik de duspatal heb.
Duspatal mag je als onderhoudsdosering 2 stuks per dag slikken, dus die ene keer dat ik er 4 op 1 dag heb geslikt lijkt me niet echt gevaarlijk.
Zal eens kijken wat er in de bijsluiter staat als ik dinsdag een nieuw doosje bij de apotheek haal.
Zit nu sinds dinsdag zonder, gaat eigenlijk(op woensdag na) wel erg goed!
Geeneens een opgezette buik, dat had ik eerder altijd als ik ook maar 1 dag duspatal oversloeg. had ik geen buikpijn maar wel een opgezette buik.