Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 18:41

Ik denk dat ik ze ook bij foxylocksextensions ga bestellen, maar wil eerst die van mezelf even kwijt.
Ik denk dat 22 misschien wel mijn kleur is, als ik zo op de foto kijk. Alleen heb ik nu 18, dus dat kan denk ik eigenlijk niet?

DeadxStar

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 18:45

Ik zou er echt geen geduld voor hebben :=
En geen zin elke ochtend.. Kan wel erg mooi zijn hoor!
Schoonzusje heeft ook clip ins sinds kort, erg mooi.

Maar geef mij maar vaste :D

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:16

Undefined schreef:
Ik denk dat ik ze ook bij foxylocksextensions ga bestellen, maar wil eerst die van mezelf even kwijt.
Ik denk dat 22 misschien wel mijn kleur is, als ik zo op de foto kijk. Alleen heb ik nu 18, dus dat kan denk ik eigenlijk niet?

Ze heeft een filmpje op haar website staan hoe de kleuren zijn en je kan haar een email sturen welke kleur je nodig hebt. Ik ben erg benieuwd, voor dat geld kan ik ze hier niet halen <3

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:20

Liins schreef:
Zo zit me korte haar trouwens
als ik het gefohnt/steilt etc heb.

[imhttp://94.100.114.72/828600001-828650000/828614001-828614100/828614048_5_3mE5.jpeg[/img]
Daar nog lichtere kleur haar

Zo is jouw haar ook leuk! Staat lekker vlot :j

Ik ga morgen weer voor nieuwe extensions :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 20:38

babydolll schreef:
Undefined schreef:

Ze heeft een filmpje op haar website staan hoe de kleuren zijn en je kan haar een email sturen welke kleur je nodig hebt. Ik ben erg benieuwd, voor dat geld kan ik ze hier niet halen <3

Zulke dikke niet nee! Ik heb nu ook extensions die echt mooi zijn, maar ik heb liever wat dikker omdat mn eigen haar ook vrij dik is. Dan valt het wat beter op. Ik ga haar vanavond nog even een mailtje sturen!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 20:49

Op dat filmpje laten ze kleur 22 niet eens zien:')

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 23:16

Ik krijg binnenkort matjes, maar heb gehoord dat je ze de eerste dag? niet mag verven of iets? Want ik denk dat ze bruin worden ingezet, of een andere kleur en ze moeten wit blond worden, moet je deze dan zelf verven? Of doen ze dat daar..
Of is dat verschillend? Ben benieuwd.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 23:20

Undefined schreef:
Op dat filmpje laten ze kleur 22 niet eens zien:')

oeps, ik keek niet verder dan bruin :+ We zouden evnt. samen kunnen bestellen maar ik denk dat we dan duurder uit zijn? ( verzendkosten naar nederland is ongeveer een 10tje, alleen brievenbuspost van tnt is zo slordig |( )

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 23:21

VonDutch schreef:
Ik krijg binnenkort matjes, maar heb gehoord dat je ze de eerste dag? niet mag verven of iets? Want ik denk dat ze bruin worden ingezet, of een andere kleur en ze moeten wit blond worden, moet je deze dan zelf verven? Of doen ze dat daar..

Als het goed is hebben ze een lichte kleur.. anders moet het ontkleurd worden en ik weet niet of je extentions je daar dankbaar voor zijn :+

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 07:24

babydolll schreef:
VonDutch schreef:

Als het goed is hebben ze een lichte kleur.. anders moet het ontkleurd worden en ik weet niet of je extentions je daar dankbaar voor zijn :+

Okee. misschien hebben ze dat wel ja,
mijn haar is daar allang niet meer dankbaar voor ;)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:02

Vondutch.. Ik weet niet waar/door wie je ze laat zetten, maar een beetje geschikte kapper verft de matjes voordat ze in je haar gaan, en zorgt ervoor de kleur overeenkomt met je eigen haar. Zo is het bij mij ook gedaan.. Als het goed is kiezen ze voor de lichtste variant en die kleuren ze naar jouw haar.. Krijg je double hair van Balmain?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:32

Undefined schreef:

Volgensmij heb ik kleur 22?
Weet het niet zeker hoor.
Maar dit is mijn kleurtje:
AfbeeldingAfbeelding

Edit: Vond deze advertentie, dit is mijn kleurtje ja!
En het is 22, volgensmij is jou haar toch iets donkerder hoor. :o
Waarom wil je trouwens weer nieuwe extensions? Ik vind de jouwe heel mooi.
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktp ... otoGallery

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:51

@ Beautyemily, ik vind jou haarkleur heel erg mooi! Zie je niet zo vaak die kleur in ongeverfd haar

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 10:15

babydolll schreef:
@ Beautyemily, ik vind jou haarkleur heel erg mooi! Zie je niet zo vaak die kleur in ongeverfd haar

Dankjewel, maar het is wel geverfd haha. :o
Toch bedankt hoor, mijn eigen haar is donkerblond ofzo.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 10:21

BeautyEmily schreef:
babydolll schreef:

Dankjewel, maar het is wel geverfd haha. :o
Toch bedankt hoor, mijn eigen haar is donkerblond ofzo.

Ooh toch wel, ik vind het erg leuk staan bij je! Meestal is het heel erg te zien dat haar geverfd is maar bij jou valt het niet zo op :D

Mijn clip in extentions zijn droog aan het worden, viel me nog mee dat ze het 5 maanden uitgehouden hebben, grr nu wachten tot de voorraad is bijgevuld.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 10:25

babydolll schreef:
Ooh toch wel, ik vind het erg leuk staan bij je! Meestal is het heel erg te zien dat haar geverfd is maar bij jou valt het niet zo op :D

Mijn clip in extentions zijn droog aan het worden, viel me nog mee dat ze het 5 maanden uitgehouden hebben, grr nu wachten tot de voorraad is bijgevuld.

Dat was bij mij al naar 4 keer dragen.. Nooit je extensions bij Yoshhair in Tilburg kopen dus!
Bij mijn haar zie je het nu wel beter, omdat ik nu weer naar de kapper moet voor uitgroei.
Op die foto was het net geverfd!

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 10:40

BeautyEmily schreef:
babydolll schreef:

Dat was bij mij al naar 4 keer dragen.. Nooit je extensions bij Yoshhair in Tilburg kopen dus!
Bij mijn haar zie je het nu wel beter, omdat ik nu weer naar de kapper moet voor uitgroei.
Op die foto was het net geverfd!

Oei dat is een duur grapje! die van mij zijn van premium synthetisch haar en hebben me 15 euro gekost ofzo. Was ze gewoon met een goedkoop masker van andrelon en dat gaat prima. Ze doen alleen niet meer zoveel, had 40 cm maar mn eigen haar komt er nu onderuit.
Hoevaak was je ze?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:34

Ik heb echt mensenhaar kostte 75,-
Was ze niet zo vaak, heb ze denk ik stuk of 15 keer gedragen 7 keer gewassen?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:35

Ja maar op de site lijkt kleur 22 echt een stuk donkerder dan die van jou, daarom heb ik ze maar even een mailtje gestuurd!
Ik wil graag nieuwe omdat ik deze te dun vind, als ik al mn haar naar achteren heb dan valt het opzich nog best goed op. Komt omdat mijn eigen haar er nog aardig dik bovenuit komt zegmaar..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:44

Oh ok!
Misschien kun je zoeken op marktplaats en dan in de omgeving waar je woont..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:46

Hm om te kopen bedoel je? Dan heb ik toch liever nieuwe.. Vind die van deze site wel erg mooi!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 12:58

Undefined schreef:
Hm om te kopen bedoel je? Dan heb ik toch liever nieuwe.. Vind die van deze site wel erg mooi!

Staan ook nieuwe op! Dan weet je wel wat je koopt..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:01

Ja dat is waar.. nja ik vind deze zo mooi dik. Als ik de goede kleur kan vinden bestel ik ze van deze site, maar heb nog geen mailtje terug.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:09

Welke site is het ook alweer? :o
Ik denk niet dat ik dat mag dat bestellen..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 13:11