Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Undefined schreef:Ik denk dat ik ze ook bij foxylocksextensions ga bestellen, maar wil eerst die van mezelf even kwijt.
Ik denk dat 22 misschien wel mijn kleur is, als ik zo op de foto kijk. Alleen heb ik nu 18, dus dat kan denk ik eigenlijk niet?
babydolll schreef:Undefined schreef:Ik denk dat ik ze ook bij foxylocksextensions ga bestellen, maar wil eerst die van mezelf even kwijt.
Ik denk dat 22 misschien wel mijn kleur is, als ik zo op de foto kijk. Alleen heb ik nu 18, dus dat kan denk ik eigenlijk niet?
Ze heeft een filmpje op haar website staan hoe de kleuren zijn en je kan haar een email sturen welke kleur je nodig hebt. Ik ben erg benieuwd, voor dat geld kan ik ze hier niet halen
VonDutch schreef:Ik krijg binnenkort matjes, maar heb gehoord dat je ze de eerste dag? niet mag verven of iets? Want ik denk dat ze bruin worden ingezet, of een andere kleur en ze moeten wit blond worden, moet je deze dan zelf verven? Of doen ze dat daar..
Of is dat verschillend? Ben benieuwd.
babydolll schreef:VonDutch schreef:Ik krijg binnenkort matjes, maar heb gehoord dat je ze de eerste dag? niet mag verven of iets? Want ik denk dat ze bruin worden ingezet, of een andere kleur en ze moeten wit blond worden, moet je deze dan zelf verven? Of doen ze dat daar..
Of is dat verschillend? Ben benieuwd.
Als het goed is hebben ze een lichte kleur.. anders moet het ontkleurd worden en ik weet niet of je extentions je daar dankbaar voor zijn
Undefined schreef:Ik denk dat ik ze ook bij foxylocksextensions ga bestellen, maar wil eerst die van mezelf even kwijt.
BeautyEmily schreef:babydolll schreef:@ Beautyemily, ik vind jou haarkleur heel erg mooi! Zie je niet zo vaak die kleur in ongeverfd haar
Dankjewel, maar het is wel geverfd haha.
Toch bedankt hoor, mijn eigen haar is donkerblond ofzo.
babydolll schreef:Ooh toch wel, ik vind het erg leuk staan bij je! Meestal is het heel erg te zien dat haar geverfd is maar bij jou valt het niet zo op![]()
Mijn clip in extentions zijn droog aan het worden, viel me nog mee dat ze het 5 maanden uitgehouden hebben, grr nu wachten tot de voorraad is bijgevuld.
BeautyEmily schreef:babydolll schreef:Ooh toch wel, ik vind het erg leuk staan bij je! Meestal is het heel erg te zien dat haar geverfd is maar bij jou valt het niet zo op![]()
Mijn clip in extentions zijn droog aan het worden, viel me nog mee dat ze het 5 maanden uitgehouden hebben, grr nu wachten tot de voorraad is bijgevuld.
Dat was bij mij al naar 4 keer dragen.. Nooit je extensions bij Yoshhair in Tilburg kopen dus!
Bij mijn haar zie je het nu wel beter, omdat ik nu weer naar de kapper moet voor uitgroei.
Op die foto was het net geverfd!