stephanie09 schreef:hahah dan zet je ze alledrie
zou best willen maar ik woon per 1 januari op mn eigen dus kwa geld word het een beetje lastig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stephanie09 schreef:hahah dan zet je ze alledrie
marlies85 schreef:Citaat:uhm goeie vraag of nog een tongpiercing erbij of nog een tepelpiercing maar een nape zit ook al een hele tijd in mn hoofd
Hmmm tijd voor iene miene mutte dus?
marlies85 schreef:Een kennis van mij had daar een navelpiercing laten zetten, bloeden als een rund en niks anders dan onstekingen
nils schreef:Jakary schreef:Nape is sexy
ja maar lijkt me best pijnlijk
marlies85 schreef:pijn is fijn
stephanie09 schreef:wat is een nape piercing ook alweer ?
nils schreef:uhm eigenlijk wel jah
nils schreef:stephanie09 schreef:wat is een nape piercing ook alweer ?
een piercing in je nek
ad0rey0u schreef:Ik wens iedereen natuurlijk ook een knallend 2008 en vanavond veel plezier
Geen alcohol voor mij vanavond maar dat is m'n eigen schuld
een piercing in je nek
marlies85 schreef:Tja een medaille heeft 2 kanten he.Maar die 2 seconden pijn dat heb ik er wel voorover hoor, zodra je het resultaat ziet ben je het weer vergeten
nils schreef:je mag heus wel drinken hoor behalve als je hem vandaag heb laten zetten....
nils schreef:Jakary schreef:Nape is sexy
ja maar lijkt me best pijnlijk
Jakary schreef:marlies85 schreef:Tja een medaille heeft 2 kanten he.Maar die 2 seconden pijn dat heb ik er wel voorover hoor, zodra je het resultaat ziet ben je het weer vergeten
Bij mijn md duurde het toch langer dan twee seconden hoor, die pijn, wil ik toch niet snel nog eens meemaken
nils schreef:hier in nederland zeggen ze ''wie mooi wil zijn moet pijnlijden'' en dan zeg ik altijd '' als lelijk pijn deed lag jij nu de hele dag te janken''....
een piercing in je nek