ik denk dat als je er een stuk vanaf laat halen dat het veel meer gaat krullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvettee_4 schreef:Hmmff misschien is dat ook wel de reden van mijn pluishaar,ik verf het al jaaaaaren zwart. En verf bijna nooit alleen de uitgroei...heb je je haar altijd helemaal met echt verf gedaan?
dat is idd echt niet handig geweest.
ik heb er gewoon spoeling in, gewoon bij houden en alleen de uitgroei gedaan. word dan wel elke keer ietsje lichter als je het wast maargoed.
maar heb geen tips, heb geen ervaring met blonderen ofzo ;p
loez schreef:Altijd geverfd. Niet altijd even vaak hoor! Als de kleur goed was dan bleef het er ook heel lang inzitten en dan liet ik het niet verven.
[edit] Misschien wel slim om het even wat rust te gunnen. Maar dat was ik eigenlijk van plan na deze keer zeg maar. Omdat ik het dan de rest van de hele zomer niet meer hoef te verven. Ook de uitgroei niet.
Yinka schreef:loez schreef:Altijd geverfd. Niet altijd even vaak hoor! Als de kleur goed was dan bleef het er ook heel lang inzitten en dan liet ik het niet verven.
[edit] Misschien wel slim om het even wat rust te gunnen. Maar dat was ik eigenlijk van plan na deze keer zeg maar. Omdat ik het dan de rest van de hele zomer niet meer hoef te verven. Ook de uitgroei niet.
Dan raad ik het je aan om het op te lichten met highlights. Geeft een natuurlijk speels effect en is minder schadelijk dan geheel blonderen
_pauline_ schreef:Ik heb ook erg last van pluizend haar. Tot nu toe, heb ik er nog niks tegen gevonden..
Ik heb lang / dik / krullend én pluizend haar. Geweldige combie dus. Tot nu toe, heb ik dus niks gevonden zoals ik al zei. Maar ben wel ernstig op zoek.
Kapsters geven me niet echt raad ermee, helaas. In laagjes knippen en uitdunnen heeft ook totaal geen zin, word het alleen maar dikker van en pluiziger.
Is er niet een bepaalde wax die handig is in gebruik? Ik heb alleen liever niet dat mn haar er vet van word.