[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 13:45

marleenn schreef:
zo dat is nog lang wachten Tong uitsteken ik heb hem zaterdag pas een maandje..

mmmm. tja.... dat is wel jammer ja.... Ik heb hem vrijdag een maand Haha! ha ha ha!

Maar ik wil van die ring af! ik heb veel liever een staafje, maar bij de piercingshop wilden ze persé een ring zetten, dit was hygiënischer.... nou vooruit dan maar....

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 14:13

SuusJa schreef:
Hmm, mn blauwe plek bij de piercing is nu gelig. Charmant Haha!
Kunnen jullie je staafje een beetje zien zitten, ja niet echt, maar dat het vlees daar een klein beetje hoger zit dan daar omheen??

Dat viel me inderdaad ook al op op je foto dat je huid daar inderdaad wat hoger lijkt...
Bij mij is het gewoon vlak zoals de rest van mn borstkas, je weet alleen dat er een staafje zit als je erop drukt, dan voel je het wel zitten. Misschien zit die van jou wat minder diep?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 14:15

Ligt idd aan hoe ie gepierced is Ja

Als je naar mijn navelpiercing kijkt.... die zie je dus ECHT niet zitten, die ring zit er voor de helft in, en ik heb ook nog eens een extra large ring er in zitten Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 14:58

Barmat schreef:
marleenn schreef:
zo dat is nog lang wachten Tong uitsteken ik heb hem zaterdag pas een maandje..

mmmm. tja.... dat is wel jammer ja.... Ik heb hem vrijdag een maand Haha! ha ha ha!

Maar ik wil van die ring af! ik heb veel liever een staafje, maar bij de piercingshop wilden ze persé een ring zetten, dit was hygiënischer.... nou vooruit dan maar....

en ring hygienischer?
Apart...
een ring draait veel gemakkelijk vuil de wond in,dan een staaf,en is derhalve juist minder hygiënisch...
Maar ieder zijn keuze.
Zou wel wachten met wisselen tot hij echt goed genezen is.
Van buiten kan hij genezen lijken,maar het gaat om het wondkanaaltje..

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 15:00

Ja, ik wacht ook wel braaf hoor...

De shop zei dat je met een ring beter kon draaien en dat je daardoor minder last had op infecties - juist door het doordraaien kon je viezigheid er makkelijker uit halen Lachen

Ik heb het niet van mezelf hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 15:02

Ik geloof je ook wel hoor, dat je dit op advies van de shop doet.
Zo spreken veel shops elkaar tegen hahah.
Ik zelf blijf bij het idee dat een ringetje makkelijker het vuil in de wond krijgt,jij denkt andersom hahah. Clown

Als het maar goed geneest,dat is het belangrijkste.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 15:13

Tja, als je ook op I-net gaat kijken.... dan word je helemaal gék van de adviezen en tips, de ene zegt dit, de ander dat....

Ik had liever een staafje gehad, ben altijd zo bang met een ring te blijven hangen Bloos

Daarom hoop ik snel over te kunnen stappen, nu ligt de ring wel plat tegen mn buik aan maar toch.....

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:33

Anjatjeuh schreef:

Dat viel me inderdaad ook al op op je foto dat je huid daar inderdaad wat hoger lijkt...
Bij mij is het gewoon vlak zoals de rest van mn borstkas, je weet alleen dat er een staafje zit als je erop drukt, dan voel je het wel zitten. Misschien zit die van jou wat minder diep?[/quote]

qua pijn diep genoeg Duivel !!!
Ja vanmorgen zag ik het bij mezelf, maar nu niet meer, heel raar dit! Gestoord Naja bij niet iedereen zal de huid even dik zijn, dus zal het ook niet bij iedereen even diep erin gezet zijn. Eruit groeien kan binnen een week niet, gelukkig Tong uitsteken
Hoe zie je dat het er uitgroeit? Heb je dan een rode streep?

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:34

Ik heb altijd een ringetje in mn navel. Heb wel een paar staafjes liggen maar ik vind een ringetje makkelijk, mooier en raak dr minder snel op uitgekeken. Als je eenmaal aan een staafje begint dan wil je gelijk alle soorten is mijn ervaring Knipoog

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 19:05

SuusJa schreef:
qua pijn diep genoeg Duivel !!!
Ja vanmorgen zag ik het bij mezelf, maar nu niet meer, heel raar dit! Gestoord Naja bij niet iedereen zal de huid even dik zijn, dus zal het ook niet bij iedereen even diep erin gezet zijn. Eruit groeien kan binnen een week niet, gelukkig Tong uitsteken
Hoe zie je dat het er uitgroeit? Heb je dan een rode streep?

Vond jij het echt pijnlijk?

Als het heel rood wordt tussen de bolletjes moet je je ongeveer zorgen beginnen maken. Dan een keer naar je piercer gaan en zijn/haar mening vragen om te kijken of je hem er best uit haalt of dat het toch nog niet nodig is...
Want als je te laat bent met eruit halen kan je dus een heel lelijk litteken overhouden, anders alleen de "ingangswondjes".

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 19:52

SuusJa schreef:
Ik heb altijd een ringetje in mn navel. Heb wel een paar staafjes liggen maar ik vind een ringetje makkelijk, mooier en raak dr minder snel op uitgekeken. Als je eenmaal aan een staafje begint dan wil je gelijk alle soorten is mijn ervaring Knipoog

Dan ben ik waarschijnlijk saai, want ik wil "slechts" een standaard staafje Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:48

Ik vind staafjes ook mooier, met een simpel steentje vind ik zelf leuk.
Niet die complete toeters en bellen die sommige mensen aan hun navel hebben hangen,doe mij maar eenvoud Haha!
Over kleine 4 weken mag de mijne herstoken worden,jippieeeeeeeeee

rosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:55

Ik heb mijne nu ook iets van een paar weken, wanneer gingen jullie een andere piercing erin doen?

Ik houdt ook niet van die onzin eraan, gewoon mooi steentje..

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:41

Barmat schreef:
SuusJa schreef:

Dan ben ik waarschijnlijk saai, want ik wil "slechts" een standaard staafje Haha!

Mijn eigen ervaring he Knipoog

@Anjatjeuh, ja! Na verschillende verhalen gelezen te hebben ging ik er vanuit dat het niet veel meer pijn zou doen dan mn navelpiercing. Niet dat het uitmaakt, ik wilde hem toch supergraag dus ff doorbijten, maar ik had dus niet verwacht dat het zetten zo pijnlijk was en ben toch niet kleinzerig! Maarja, dat is toch bij iedereen anders want had ook ergens gelezen dat diegene een navelpiercing zetten pijnlijker vond, maar dat zul je mij niet horen zeggen Vork

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:59

Komt ook weer even langs waaien, ga morgen langs tattooshop om te vragen hoe duur mn tattoage is Haha!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 17:29