Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polar schreef:Wat maar werkt voor jou.
Ik heb hier ondertussen de emla-zalf geprobeerd en ijsblokjes voor het injecteren, maar het helpt gewoon helemaal niks tegen de pijn.
IJs leek wel even te werken, maar daarna kwam de pijn dubbel zo hard terug.
Ik vind het maar raar... in het begin echt nooit last van de injectie, hooguit 1x op de 10x wat gevoeliger en dan ineens nooit meer pijnvrij kunnen prikken.
Citaat:Please do not try to extract thius medication, as it could be dangerous to extracxt the medication for several reasons - infection, risk of contaminants, injury etc.
Mariska_28 schreef:Vriendin stuurde mij deze link, iemand bekend met dit bedrijf?
https://www.dokteronline.com/nl-nl/product/mounjaro/
Rennie89 schreef:Vraagje aan de dames hier met PCOS klachten. Ik gebruik nu ca 3/3,5 maanden ozempic, ik zit nu op 1ml. Mijn cyclussen varieerde voor gebruik tussen de 26 en 41 dagen, nu sinds gebruik tussen de 26 en 30 dagen, super gezond dus. Mijn menstruaties zijn minder heftig, ik ben emotioneel een stuk stabieler, ook vrolijker volgens mensen in mijn omgeving.
Ervaren nog meer mensen dit ? Ik ben echt wel tevreden over ozempic, ook al heb ik wel wat meer maag en darmklachten soms maar dat had ik al dus dat is geen probleem.