Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMAY1990 schreef:@germie, hoewel doortrainen in theorie misschien mogelijk is zou ik als ik jou was eerst eens een jaartje blijven hardlopen op de afstanden die je nu doet voordat je verder/langer gaat lopen. Als je elke week 5% verder zou lopen dan de week er voor dan zou je na 15 weken je afstand hebben verdubbeld. Als je daar elke 4e week een down week bij telt dan zou je na 20 weken op die 15 keer 5% extra zitten dus theoretisch gezien zou het kunnen. Maar ik zou het niet verstandig noemen.
Goof schreef:Het is maar een ideetje hoor, maar je zou kunnen lopen om lekker te genieten, om buiten te zijn, je benen te strekken, conditie te behouden of op te bouwen, gewoon omdat je het lekker vindt.
Maar joh, wie ben ik.
Goof schreef:Het is maar een ideetje hoor, maar je zou kunnen lopen om lekker te genieten, om buiten te zijn, je benen te strekken, conditie te behouden of op te bouwen, gewoon omdat je het lekker vindt.
Maar joh, wie ben ik.
Goof schreef:Leer geeoon eerst eens steady lopen, zodat het ook wat makkelijker wordt. Zodat je niet steeds hoeft te gaan wandelen. Gewoon verstand op 0, fijn ritme vinden en lopen. Leer eerst eens gewoon 10km lekker weg te lopen en dan 15 etc etc.
Mooi doel op zich, lekker haalbaar.