Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Bah naar dat je oor alleen maar erger wordt. En kan me heel goed voorstellen dat je tegen donderdag op ziet, dat zou ik ook doen. Hopelijk valt het allemaal mee!
Kan je geen katheter krijgen? Is ook niet fijn maar misschien prettiger dan verplicht in bed moeten liggen terwijl je ontzettend nodig plassen moet, dat zorgt ook voor buikpijn.
Die poetsdame moet leren dat je na nat, ook droog moet dweilen, daarmee haal je het vuil echt weg. Nat weekt voor, droog na haalt het vuil weg.
Goed van je dat het je het bureau belt hoor!
Fijn weekend zo te lezen, leuke activiteiten en lekker qua energie. Genieten toch! En dat na 100 pagina's hier, zo fijn hoe je er nu bij zit in verhouding met een half jaar terug.
hagelslag schreef:Ik gebruik hier voor de vloer een kärcher droog/nat stofzuiger.
Ik dweil eerst met een natte dweil en daarna met de kärcher erover heen.
Als er te vuil water in de stofzuiger komt. Dan herhaal ik het.
Met se stofzuiger kost wel wat tijd. Maar is voor mij lichter dan nog een x droog na te dweilen
BritHittepit schreef:Ahja een sonde noemen wij datik heb net nog gebeld met het katheterteam en de ingreep wordt nog voor de toediening gedaan en het is 2 uurtjes in bed blijven dus zolang ik geen vocht krijg moet dat wel te doen zijn… als de poort vervangen moet worden dan wordt dit op een andere dag gedaan.
Oscar schreef:Is dat zo'n korreltapijtvloer? Hier in NL wordt dat eigenlijk niet meer gebruikt vanwege de hygiene. Je kon er hele bekers chocomel (en andere troep) in laten verdwijnen en dat werd allemaal geabsorbeerd. Krijg je er ook nooit meer uit.