Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Wat een zonnige hardloopfoto's van de afgelopen dagen! Heerlijk weer om te lopen.
Ik heb vanmiddag 4,5 km gelopen en ondanks dat ik achteraf zag dat ik uiteindelijk iets vlotter had gelopen dan normaal heb ik weer niet zo lekker gelopen. Ik heb al een paar weken het gevoel dat mijn benen loodzwaar zijn, echt vervelend.
Herkenbaar of niet? Wat kan ik daarmee? Of zit dat gewoon in mijn hoofd gezien wat ik uiteindelijk toch loop?
Dilan93 schreef:Goof schreef:Wat een zonnige hardloopfoto's van de afgelopen dagen! Heerlijk weer om te lopen.
Ik heb vanmiddag 4,5 km gelopen en ondanks dat ik achteraf zag dat ik uiteindelijk iets vlotter had gelopen dan normaal heb ik weer niet zo lekker gelopen. Ik heb al een paar weken het gevoel dat mijn benen loodzwaar zijn, echt vervelend.
Herkenbaar of niet? Wat kan ik daarmee? Of zit dat gewoon in mijn hoofd gezien wat ik uiteindelijk toch loop?
Drink je genoeg?
Ik heb hier namelijk gauw last van als ik te weinig drink.
Of als ik gewoon op de grens van mijn belastbaarheid zit. Dan wil een rust(igere) week nog wel eens helpen.
kiwi1990 schreef:Dankjewel. Ik ga donderdag, als het dan weg is, even rondhuppelen op de oude schoenen en kijken hoe het gaat. Is het donderdag nog niet weg even kijken voor een fysio.
Had ik het met verkeerde schoenen niet sneller moeten merken/voelen trouwens?
Supervixen schreef:Lekker gelopen Puera.
Ik heb vannacht een pittige blokkentraining gedaan. Twee blokken van drie kwartier hoesten![]()
Ik heb helaas mijn loop met Duke moeten afblazen. Ik voel me wel wat beter en ik wil zondag ook wel weer een stukje trailen, maar 31km kan ik mijn lijf nog niet aandoen. Hoe graag ik dat ook wil. Ik wil immers nog wel steeds de Leersumse veld ultra lopen op 5 maart, dus moet echt even rustig aan doen nu en herstellen. Ik baal er enorm van, ik heb er ook echt een hekel aan als ik dingen moet afzeggen, maar ja, dit is wel het beste.
MuSLi schreef:@Duke: netjes hoor..Training is voor Rotterdam?
Voordeel voor zo'n kleine afstand als met deze challenge is dat je niet eens je hardloopkleren aan zou hoeven trekkenhardloopschoenen aan en gaan... Ik hou wel van dit soort kleine challenges, die eigenlijk altijd wel in te passen zijn in je dag
Supervixen schreef:Zo'n streak is niks voor mij. Ik vind 1 mijl te weinig om mijn hardloopkleren aan te trekken en ik hou niet van het 'moeten'.
Maar wel een hele mooie medaille!
Duke schreef:MuSLi schreef:@Duke: netjes hoor..Training is voor Rotterdam?
Voordeel voor zo'n kleine afstand als met deze challenge is dat je niet eens je hardloopkleren aan zou hoeven trekkenhardloopschoenen aan en gaan... Ik hou wel van dit soort kleine challenges, die eigenlijk altijd wel in te passen zijn in je dag
Jazeker Rotterdam. 10 april hoop ik voor mijn derde keer daar aan de start te staan.