Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janinevv schreef:Nouja hij ontkende het hele “groepsiminuteit” waarom dan? Dat hele idee er achter werd netjes uitgelegd via persconferentie.
nynke55 schreef:Je zal toch maar, helemaal in het begin van een onbekende ziekte, als niet-medisch opgeleid persoon 1 ding niet helemaal juist verkondigen, dat word je jaaaaren later nog nagedragen, hoewel je het een paar dagen later al gerectificeerd hebt.
Ben toch blij dat ik nooit iets verkeerd zeg, overal verstand van heb en ook altijd gelijk heb.
Tiggs schreef:nynke55 schreef:Je zal toch maar, helemaal in het begin van een onbekende ziekte, als niet-medisch opgeleid persoon 1 ding niet helemaal juist verkondigen, dat word je jaaaaren later nog nagedragen, hoewel je het een paar dagen later al gerectificeerd hebt.
Ben toch blij dat ik nooit iets verkeerd zeg, overal verstand van heb en ook altijd gelijk heb.
#vriendenpeople
Janinevv schreef:Jaa maar dan kan hij dat verder zelf toch ook aanvullen dan doen alsof er nooit een woord over gezegd is.
Tiggs schreef:Ken je die filmpjes van Famke Louise e.a. waarin ze zeggen 'ik doe niet meer mee, #freethepeople'?
Er was een meisje dat/dame die het allemaal wat te ingewikkeld vond en dacht dat ze #vriendenpeople zeiden en vervolgens een filmpje heeft opgenomen waarin ze én dat zei én die hashtag in het bericht erbij zette. Helaas voor haar heeft de media dat opgepakt...
Janinevv schreef:Jaa maar dan kan hij dat verder zelf toch ook aanvullen dan doen alsof er nooit een woord over gezegd is.
Janinevv schreef:Maar er staat ook veel “fake” nieuws in het nieuws. Net zoals dat de media de woorden van trump heel vaak verdraaid. Dus wat is dan echt nieuws? Ze maken ook de koppen over aantal besmetting nogal vreemd en niet kloppend met wat er in het artikel geschreven word.
verootjoo schreef:En groepsimmuniteit kan inderdaad jaren duren. Maar dat is nooit het doel geweest vanaf het begin.
Janinevv schreef:Ik snap ook wel om bronnen na te checken. Maar als alle media’s de zelfde richting hebben. Wat is dan fake als je meerdere pagina’s vind waar wat andere informatie is ? Waarom mag dat niet op Facebook dan? Waarom mogen we daar niet naar kijken is alles daarvan fout ?
Ik heb het idee dat iedereen dat geen moet geloven wat allemaal het zelfde is. Als het al iets “afwijkt” is het per definitie fout of fake. Nouja ik kijk liever verder ook op andere sites dan alleen wat de media’s ons te melden hebben. Want veel word ook gewoon niet verteld door de media’s.
Want er speelt momenteel nog veel meer wereld wijd dan alleen Corona maar daar word dus geen aandacht aan besteed. En dat is dan ook geen fake nieuws..
Janinevv schreef:Ik snap ook wel om bronnen na te checken. Maar als alle media’s de zelfde richting hebben. Wat is dan fake als je meerdere pagina’s vind waar wat andere informatie is ? Waarom mag dat niet op Facebook dan? Waarom mogen we daar niet naar kijken is alles daarvan fout ?
Ik heb het idee dat iedereen dat geen moet geloven wat allemaal het zelfde is. Als het al iets “afwijkt” is het per definitie fout of fake. Nouja ik kijk liever verder ook op andere sites dan alleen wat de media’s ons te melden hebben. Want veel word ook gewoon niet verteld door de media’s.
Want er speelt momenteel nog veel meer wereld wijd dan alleen Corona maar daar word dus geen aandacht aan besteed. En dat is dan ook geen fake nieuws..
Cayenne schreef:Pfoe, ik ben maar opgehouden met het tellen van onwaarheden in jouw bericht, want het is gewoon niet bij te houden.
Iets met de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt..
Echt, ik hoop oprecht dat jou en je familie Corona bespaard blijft!